روش ها و انواع طراحی بسته بندی گل محمدی خلاقانه

طراحی بسته بندی گل محمدی

بسته بندی اصلی ترین بخش در عرضه محصول است که باید با نهایت دقت و سلیقه انجام شود. گل محمدی یکی از محصولات خاص، خوشبو و البته ظریف است. چنین محصولی نیاز به یک بسته بندی ظریف و خاص هم دارد تا بتواند زیبایی آن را تکمیل کند و مشتریان را مجذوب خود نماید. طراحی بسته بندی گل محمدی باعث می‌شود تا این محصول ظاهر زیبا و جدید‌تری به خود بگیرد.

هرچه بسته بندی شما شیک و حرفه ای باشد، به همان اندازه برندتان در ذهن مخاطبان ماندگار خواهد بود. از این رو بسته بندی محصول را دست کم نگیرید و طراحی و چاپ آن را به یک فرد متخصص بسپارید. مجموعه استودیو طراحی فهار با تجربه بالا در این زمینه می تواند به صورت حرفه ای یک بسته بندی شکیل و خارق العاده را برای برند شما انجام دهد.

اهمیت طراحی لیبل و بسته بندی گل محمدی در فروش

طراحی لیبل و بسته بندی گل محمدی یا حتی بسته بندی غچه گل محمدی مناسب می‌ تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و آن ‌ها را به خرید محصول شما تشویق کند. طراحی بسته بندی گل محمدی اولین قدم در جذب مشتری است و باعث می ‌شود که محصول شما در خاطر مشتریان، جایگاه بهتر و قابل توجه‌ تری داشته باشد.

لوگو، نام برند، شماره تماس و دیگر اطلاعات کسب و کار شما در لیبل و بسته بندی، هویت شما را به خوبی نشان مي دهد. این باعث مي ‌شود که مشتريان به راحتی به شما اعتماد کنند و بتوانند با برندتان تعامل برقرار کنند. با این کار شما راه ارتباطی با خودتان را هم در اختیار آنها قرار می دهید و این امر شانس شما را در بازاریابی و فروش محصولاتتان را بالا می برد.

اهمیت طراحی لیبل و بسته بندی گل محمدی در فروش

از طرفی، بسته بندی مناسب باعث حفاظت از گل محمدی در طول حمل و نقل شده و کيفيت آن را حفظ می ‌کند. همچنین، طراحی بسته بندی گل محمدی همراه با ليبل مناسب با عرضه اطلاعات لازم درباره نحوه نگه داری گل ‌های محمدی به مشتريان کمک می کند تا به راحتی آنها را نگه داری کنند.

همچنین می توانید یک راهنما استفاده و نگهداری هم روی آن قرار دهید و به مصرف کنندگان کمک کنید تا به شیوه درست از محصول شما استفاده کنند تا کیفیت آن کاهش پیدا نکند. البته نباید لیبل را خیلی شلوغ کنید. سعی کنید یک طراحی لیبل ساده و اما کاربردی داشته باشید. می توانید از لیبل دیگر محصولات هم مانند طراحی لیبل بستنی و … ایده بگیرید.

طراحی بسته بندی گل محمدی صادراتی

گل محمدی جزو محصولات صادراتی کشور است که مشتریان زیادی در کشورهای خارجی دارد. شما با یک بسته بندی زیبا و خیره کننده می توانید دامنه مشتریان خود را گسترده تر کنید و به فروش بین المللی برسید. هرچه بسته بندی گل محمدی یا محصولات مشابه آن همچون طراحی بسته بندی دمنوش حرفه ای و زیبا باشد ضمن جلب نظر مصرف کنندگان باعث حفظ سلامت محصول در حین جابه جایی و انبار کردن هم می شود. با یک طراحی بسته بندی حرفه ای خیال شما راحت خواهد بود که محصول سالم به دست خریدار می رسد.

طراحی بسته بندی گل محمدی صادراتی کار ساده ای نیست چرا که توضیحات روی بسته بندی و لیبل  باید به زبان کشور هدف هم روی بسته بندی چاپ شود. به همین خاطر نیاز به برنامه ریزی و بررسی دقیق دارد. می توانید این کار را با خیال راحت به تیم حرفه ای استودیو فهار بسپارید. طراحان ما با بررسی اصول طراحی پاکت بسته بندی گل محمدی زیبا ترین طرح را اجرا می کنند تا بتوانید مشتریان خود را در خارج از مرزها شگفت زده کنید.

طراحی بسته بندی گل محمدی صادراتی

نقش طراحی بسته بندی گل محمدی مناسب در حفظ کیفیت و ماندگاری

بسته بندی غنچه گل محمدی در حفظ کیفیت و ماندگاری آن نقش بسیار مهمی دارد. یک بسته بندی مناسب به گل محمدی کمک می‌ کند تا در برابر ضربات و خطرات جسمانی نظیر فشار، ضربه و لرزش‌ های ناخواسته محافظت شود. با استفاده از جعبه ‌های سخت و فوم، گل محمدی در طول حمل و نقل به خوبی محفاظت شده و از خطرات فشار و ضربات جسمانی در امان می ماند.

کاهش این فشارها باعث می شود تا گلبرگ های آن پودر نشوند. گل محمدی به رطوبت حساس است و در صورت نفوذ رطوبت به داخل بسته بندی سریعت پژمرده خواهد شد. بسته بندی که برای این محصول انتخاب می کنید باید کاملا در برابر هر نوع رطوبت غیر قالب نفوذ باشد. در صورت طراحی بسته بندی گل محمدی به صورت حرفه ای، گل های محمدی شاداب و تازه باقی خواهند ماند.

گل محمدی به تغییرات دما هم حساس است. شما باید همانند طراحی بسته بندی غذای حیوانات، نحوه نگهداری و دمای لازم برای قرارگیری این محصول را روی بسته بندی آن درج کنید. در غیر این صورت ممکن است در شرایط نامناسب قرار گیرد و محتویات آن کیفیت خود را از دست بدهند.

انواع بسته بندی گل محمدی

انواع بسته بندی گل محمدی

گل محمدی به شیوه های مختلف و در بسته بندی های متفاوت در بازار عرضه می شود. غنچه گل محمدی، گلبرگ گل محمدی، پودر گل محمدی و… از رایج ترین نمونه های آن است. هر یک از این محصولات نیاز به طراحی بسته بندی گل محمدی متناسب با مشخصات خود هستند. همین امر سبب شده تا بسته بندی این محصول انواع مختلفی داشته باشد. برخی از انواع بسته بندی گل محمدی عبارتند از:

بسته بندی تک گل

در این نوع بسته بندی، هر گل محمدی به صورت جداگانه و تکی در بسته ‌بندی قرار می ‌گیرد. معمولا از این بسته بندی برای هدیه دادن و مراسمات خاص استفاده می شود. بسته بندی که کاملا شفاف بوده و می توان گل محمدی را به صورت کامل مشاهده کرد.

بسته بندی دسته‌ای

در این نوع بسته ‌بندی، چند گل محمدی با هم در یک دسته قرار می‌گیرند و با روکش مناسب به صورت دسته ‌ای بسته می ‌شوند. این نوع طراحی بسته بندی گل محمدی مناسب استفاده در تزئینات خانگی و تزئین رویدادها است.

بسته بندی جعبه ‌ای

در این نوع بسته‌ بندی، گل های محمدی  داخل جعبه قرار میگیرند و به استفاده از پوشش نایلونی محافظت می شوند. این همان طراحی بسته بندی نبات است که احتمالا تا به امروز بارها ان را دیده اید. می توان از لیبل بسته بندی گل محمدی هم روی آن استفاده کرد تا جذابیت بصری بیشتری داشته باشد.

بسته بندی پلاستیکی

همانطور که مشخص است از پلاستیک و نایلون به صورت پاکت برای بسته بندی گل محمدی خشک شده یا گلبرگ های گل محمدی استفاده می کنند. طراحی بسته بندی گل محمدی بر روی این پلاستیک ها به صورت بسته بندی ارزان و مقاوم که غیر قابل نفوذ بوده و می توان طرح های مختلف را روی آن چاپ کرد.

بسته بندی در ظروف پلاستیکی

این بسته بندی داخل ظروف پلاستیکی در اشکال و اندازه های مختلف انجام می شود. ظاهری کاربردی و زیبا دارد و معمولا از آن برای طراحی بسته بندی دانه ها و دیگر محصولات اینچنینی هم استفاده می شود. می توانید برای درب ظروف از پلاستیک یا دیگر متریال استفاده کنید.

نمونه طراحی بسته بندی گل محمدی

نمونه طراحی بسته بندی گل محمدی

شما می توانید با بررسی نمونه بسته بندی گل محمدی انتخابی اگاهانه داشته باشید. کیفیت بسته بندی، قیمت طراحی بسته بندی گل محمدی، وزن و دیگر مشخصات آن را بسنجید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر هنوز نتوانسته اید یک بسته بندی ایده آل را انتخاب کنید، می توانید با کارشناسان ما در استودیو فهار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ان ها بهره مند شوید.

4.6/5-(12امتیاز)

مطالب مشابه