اهمیت طراحی بسته بندی سرلاک و شیرخشک خلاقانه

بسته بندی و طراحی لیبل محصول با برند شما به اندازه کیفیت آن مهم است. به زبان دیگر باکیفیت ترین محصولات جهان را هم که داشته باشید، اگر بسته بندی اصولی و خاص برای آن در نظر نگیرید، شانسی برای برد در بازار نخواهید داشت. بسته بندی و کیفیت محصول دو بال پرواز هستند که باعث نام آوازه شدن برند و افزایش محصول شما می شوند. طراحی بسته بندی شیرخشک نیز شامل این موضوع می‌شود.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

شیر خشک و سرلاک نیز یکی از این محصولات است که اغلب آن ها را در ظروف کنسروی عرضه می کنند. تنها تفاوت در لیبل و ظاهر آن است که با کمی خلاقیت می توانید به راحتی جلوه ای متفاوت به محصول خود ببخشید. سعی کنید از رنگ های شاد و دلربا هم استفاده کنید تا هیجان و احساسات خریداران را تحت تاثیر قرار دهید.

مجموعه استویدو فهار با سال ها سابقه در زمینه طراحی بسته بندی محصول خلاقانه می تواند زیباترین لیبل را برای محصول شما طراحی کند. لیبلی که ضمن جلب توجه مشتریان، تا سال ها قابل استفاده است و می تواند برند شما را در بازار معرفی کند.

اهمیت طراحی بسته بندی شیرخشک و سرلاک

اهمیت طراحی بسته بندی شیرخشک و سرلاک

بسته بندی شیر خشک و زیبایی بسته بندی آن اهمیت زیادی در جلب توجه مشتریان و ترغیب آن ها به خرید دارد. در حالت کلی طراحی بسته بندی سرلاک خلاقانه و جذاب، همانند یک طراحی جعبه دستمال کاغذی توانایی جلب توجه مشتریان را دارد و باعث افزایش فروش و محبوبیت محصول در بازار می ‌شود. از طرفی طراحی بسته بندی شیرخشک مناسب، از خطرات ناشی از آسیب ‌های خارجی مانند: ضربه، رطوبت، گرد و غبار و نور خورشید جلوگیری کرده و به حفظ کمال کارایی و کاهش تخریب کالا در طول زمان کمک می ‌کند.

بسته بندی سرلاک یا شیر خشک به علاوه اینکه قابل استفاده است، حاوی اطلاعات لازم در مورد نحوه استفاده، تاریخ انقضاء و سایر جزئیات مربوط به محصول است. این اطلاعات برای مشتریان بسیار حائز اهمیت بوده و جزو قوانین بسته بندی است که باید در حین طراحی بسته بندی سرلاک رعایت شود. در بسته بندی تخم مرغ محلی نیز این اطلاعات بسیار مهم هستند. ناگفته نماند که طراحی بسته بندی مناسب شیر خشک، باعث حمل و نقل راحت آن می شود و از خطرات ناشی از تکان ‌ها و ضربه ‌های حمل و نقل جلوگیری می ‌کند. بنابراین نباید ظاهر و کیفیت بسته بندی را دست کم بگیرید.

ویژگی هایی یک بسته بندی شیر خشک خوب

ویژگی هایی یک بسته بندی شیر خشک خوب

بسته بندی محصول، معرف برند شما است و بخش مهمی از ارائه مصحول را به خود اختصاص می دهد. ” بسته بندی بازاریابی خاموش است” شاید این جمله را خیلی در دنیای برندینگ شنیده باشید اما یک واقعیت است. اگر می خواهید چراغ خاموش به سمت پیشرفت بروید و بازار را دست بگیرید، پس به طراحی بسته بندی سرلاک و شیرخشک خود اهمیت دهید. از مهم ترین ویژگی هایی که محصول شما باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محکم و مقاوم: بسته بندی شیر خشک باید محکم و مقاوم باشد تا از آسیب های خارجی مانند ضربه، فشار و رطوبت در حین حمل و نقل و ذخیره سازی جلوگیری کند و ماندگاری شیرخشک را افزایش دهد.
  2. قابلیت حفظ تازگی: بسته بندی باید قابلیت حفظ تازگی شیر خشک را داشته باشد، به این صورت که هوای خارجی و رطوبت به داخل بسته نفوذ نکنند و شیر خشک در شرایط ایده آل خود حفظ شود.
  3. قابلیت استفاده آسان: طراحی بسته بندی سرلاک باید دارای سیستم باز و بسته ساده و کارآمد باشد تا کاربران به راحتی سرلاک یا شیر خشک را خارج کرده و استفاده کنند.
  4. اطلاعات لازم: بسته بندی باید دارای اطلاعات لازم درباره محصول باشد، از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، محتویات و ترکیبات به کار رفته، راهنمای استفاده و هشدارهای مربوطه و… .
  5. قابلیت نگهداری: بسته بندی باید به طور مؤثر از شیر خشک در برابر نور، حرارت، رطوبت و عوامل دیگر محافظت کند تا کیفیت و ارزش غذایی آن حفظ شود.
  6. انعطاف پذیری: بسته بندی باید قابلیت تغییر شکل و تنظیم در اندازه های مختلف شیر خشک را داشته باشد تا در اندازه و حجم های مختلف به بازار عرضه شود.
  7. جذابیت بصری: طراحی بسته بندی شیرخشک باید جذاب و زیبا باشد تا مشتریان را جذب کند و به عنوان یک فاکتور مؤثر در خرید محصول عمل کند. بسیاری از افراد در هنگام خرید، تنها از روی ظاهر انتخاب می کنند.
  8. قابل حمل: بسته بندی باید قابل حمل و سبک باشد تا مشتریان به راحتی آن را جابه جا کنند. همچنین طراحی آن به گونه ای باشد که به راحتی در قفسه های فروشگاه چیده شود.
  9. دوستدار محیط زیست: بهتر است بسته بندی محصول شما از مواد بازیافتی تولید شود تا کم ترین آسیب را به طبیعت برساند.
  تاثیر طراحی لیبل و بسته بندی سرلاک در فروش

تاثیر طراحی لیبل و بسته بندی سرلاک در فروش

طراحی لیبل و بسته بندی سرلاک باعث تبلیغ برند شما می شود. اما این تنها اهمیت بسته بندی و لیبل در برندینگ نیست. طراحی لیبل شیرخشک منحصر به فرد می‌ تواند به شناسایی برند کمک کند و شما را از رقبا متمایز کند. استفاده از رنگ‌ ها، فونت ‌ها، نمادها و لوگوهای خاص در طراحی بسته بندی سرلاک می ‌تواند هویت بصری یک برند را تقویت کند و کیفیت محصول و توجه شما به بسته بندی را نشان دهد.

نتیجه این کار افزایش اعتبار برند شما بوده و سبب می شود تا مشتریان به راحتی به شما اعتماد کنند. این طراحی برای مدت زمان طولانی ثابت باقی می ماند و یک چهارچوب کلی از شما در ذهن مشتریان می سازد. از طرفی لیبل ها، همانند طراحی لیبل روغن کنجد می توانند پیام یا شعار تبلیغاتی برند شما را به مشتریان منتقل کنند. کافی است از عبارت های قوی، نکات فروش، جملات جذاب و… استفاده کنید تا در دید مخاطبان بولد تر باشید.

نمونه طراحی بسته بندی سرلاک و طراحی بسته بندی شیرخشک

طراحی بسته بندی سرلاک، هدفی به غیر از بازاریابی و فروش ندارد. برای بازاریابی موفق علاوه بر طراحی لوگو خلاقانه باید از طرح های جذاب استفاده کنید و به هیچ عنوان از رقبا کپی نکنید. می توانید نمونه طراحی بسته بندی شیر خشک و سرلاک را ببینید و از آنها ایده بگیرید.

با الهام گرفتن از این بسته بندی و تحلیل آن می توانید یک نمونه جدید و بدون نقص داشته باشید که دیگر رقیبا را کنار می زند و از آنها سبقت می گیرد. در ادامه می توانید برخی از محبوب ترین نمونه طراحی بسته بندی سرلاک و طراحی بسته بندی شیرخشک را ببینید که توسط تیم متخصص استودیو فهار طراحی شده است.

4.7/5-(16امتیاز)

مطالب مشابه