EN
EN

نمونه کار طراحی لیبل کشک پسه

نمونه کار طراحی لیبل کشک پسه

اخیراً این فرصت را داشتیم که روی نمونه کار طراحی لیبل کشک پسه که یک برند خوشمزه و خاص است کار کنیم. تیم طراحان باتجربه ما از نزدیک با تیم پسه برای ایجاد طرح لیبلی که کاملاً ماهیت محصول و برند آنها را نشان می‌دهد، همکاری کردند.

نمونه کار طراحی لیبل کشک پسه دارای طراحی تمیز و با کیفیت با تمرکز بر لوگوی برند و رنگ های برند می باشد. طراحی ساده و در عین حال زیبا مطمئناً چشم خریداران را به خود جلب می کند و کیفیت محصول را نشان می دهد.

در استودیو فهار، ما  کاملا درک می کنیم که طراحی برچسب محصول بخش مهمی از فرآیند برندسازی است. به همین دلیل است که ما طیف گسترده ای از خدمات طراحی لیبل را برای کمک به کسب و کارها در هر اندازه ای در بازار ارائه می دهیم. از مفاهیم اولیه طراحی تا تولید نهایی، تیم ما وقف ارائه خدمات طراحی لیبل با کیفیت بالا است که انتظارات مشتریان ما را برآورده می کند و فراتر می رود.

ما معتقدیم که طراحی لیبل عالی نباید با قیمت گزاف همراه باشد. به همین دلیل است که ما قیمت طراحی لیبل شفافی را برای تمام خدمات طراحی لیبل خود ارائه می دهیم، بنابراین شما دقیقاً می دانید که هزینه طراحی بسته بندی یا لیبل از قبل چقدر خواهد بود.

4.3/5-(9امتیاز)