EN
EN

نمونه کار طراحی لیبل دوغ پسه

طراحی لیبل دوغ پسه

طراحی لیبل دوغ برای برند پسه به عنوان نمونه کار اخیر استودیو فهار که یک برند لبنیات باکیفیت است کار کردیم. تیم استودیو فهار از نزدیک با تیم پسه برای طراحی لیبل دوغ پسه با کیفیت که کاملاً ماهیت برند و محصول آنها را نشان می دهد، همکاری کردند.

نمونه کار طراحی لیبل دوغ پسه دارای طراحی متفاوت و البته زیبا است که سعی کرده ایم با استفاده از رنگ های مناسب با ماهیت محصول، توجه مخاطبین را در فروشگاه ها جلب نماییم. طراحی لیبل لبنیات باید به گونه ای باشد که بتواند شخصیت برند و ماهیت نوع محصول را به خوبی نشان دهد. در این طراحی سعی کردیم تا لیبل متناسب با محصولات لبنی را به نمایش بگذاریم.

ما علاوه بر طراحی لیبل محصولات، در طراحی لیبل بسته بندی نیز تخصص داریم. ما درک می کنیم که طراحی بسته بندی به اندازه طراحی لیبل در ایجاد هویت برند قوی اهمیت دارد. تیم طراحان ما می توانند با شما همکاری کنند تا یک طرح بسته بندی منسجم ایجاد کنند که مکمل طرح برچسب محصول شما باشد و به برند شما برای دیده شدن در قفسه های فروشگاه کمک کند.

اگر به دنبال یک شرکت طراحی لیبل هستید که بتواند با طراحی بسته بندی و برچسب محصول خیره کننده به موفقیت برند شما کمک کند، به دنبال استودیو فهار باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی لیبل ما و اینکه چگونه می توانیم به برند شما در بازار رقابتی کمک کنیم، همین امروز با ما تماس بگیرید.

4.4/5-(8امتیاز)