EN
EN

نمونه کار طراحی لیبل و بسته بندی شامپو آرگان MIGE

طراحی لیبل و بسته بندی شامپو آرگان MIGE

استودیو فهار یک شرکت پیشرو در طراحی بسته بندی در تهران است که خدمات طراحی بسته بندی درجه یک را به مشتریان در صنایع مختلف ارائه می دهد. ما به توانایی خود در ایجاد طرح های منحصر به فرد و چشم نواز که محصولات را در قفسه ها متمایز می کند، افتخار می کنیم. یکی از پروژه های اخیر ما طراحی لیبل و بسته بندی شامپو آرگان MIGE بود و ما هیجان زده ایم که نمونه کارهای خود را به نمایش بگذاریم.

تیم طراحان با تجربه ما از نزدیک با برند MIGE همکاری کردند تا دیدگاه آنها را درباره طراحی لیبل بسته بندی درک کنند و طرحی را ایجاد کنند که هویت برند را منعکس کند. طرح لیبل شامپو آرگان MIGE دارای ظاهری شیک و مدرن با تمرکز بر مواد طبیعی استفاده شده در محصول است. طرح رنگ و تایپوگرافی لیبل برای تکمیل طراحی بسته بندی و جذابیت برای مخاطبان هدف انتخاب شد.

وقتی صحبت از طراحی بسته بندی شامپو می شود، اولین برداشت ها و دیدگاه ها بسیار مهم هستند. به همین دلیل به طراحی لیبل و بسته بندی شامپو آرگان MIGE توجه ویژه ای داشتیم. طراحی ظاهری توجه به جزئیات و ویژگی های کلیدی محصول دارد. طرح رنگ و مواد بسته بندی به گونه ای انتخاب شد که منعکس کننده مواد طبیعی محصول باشد و برای مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست جذاب باشد.

امتیاز دهید