فرصت‌های شغلی
EN
EN

طراحی بسته بندی بستنی

بستنی یکی از محبوب ترین خوراکی‌هایی است که باعث ایجاد حس خوب برای افراد در سنین مختلف می‌شود. در این شرایط طراحی بسته بندی بستنی با ایده‌های خلاقانه، بر جذابیت محصول افزوده و به افزایش سودآوری برای برند تولیدکننده کمک می‌کند. در واقع شما باید نوعی بسته بندی محصول را انتخاب کنید که علاوه بر رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، زیبایی و سلیقه را نیز برای مشتریان جلوه دهد و از سایر محصولات متمایز باشد.

نحوه انجام سفارش

مشاوره

فقط با یک تماس مشاوره بگیرید و طراحی بسته بندی خود را سفارش دهید.

طراحی اولیه

طراحی بسته بندی شما به صورت طرح ابتدایی پیاده می شود.

طراحی نهایی

پس از تایید طرح ابتدایی طرح نهایی با تمام جزئیات انجام می شود.

تحویل

در آخر فایل طرح نهایی شده به شما تحویل داده می شود.

انواع طراحی بسته بندی بستنی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید برای طراحی بسته بندی بستنی در نظر بگیرید، نوع طراحی است که بر اساس نوع محصول موردنظر تعیین می‌شود. در واقع شما باید انواع بسته بندی‌ها را بررسی کرده و مطابق با معیارهای موردنظر خود اطمینان حاصل کنید که محصول شما بهترین کیفیت را در نوع طراحی انتخاب شده خواهد داشت. در ادامه رایج‌ترین نمونه‌های طراحی بسته بندی را به همراه ویژگی هر نمونه مورد بررسی قرار داده‌ایم:

انواع طراحی بسته بندی بستنی
بسته بندی متن محور بستنی
بسته بندی متن محور بستنی​
در این نوع بسته بندی، نوشته‌ها در مرکز توجه قرار دارند و معمولاً پیامی را درباره محصول به مشتری منتقل می‌کنند. این متن‌ها با استفاده از ویرایش‌های گرافیکی، جلوه‌ای زیبا و جذاب به خود می‌گیرند که این فرآیند در افزایش تأثیر پیام نیز بسیار مفید است.
بسته بندی گرافیکی خلاقانه بستنی
بسته بندی گرافیکی خلاقانه بستنی​
بسته بندی‌های خلاقانه سالیان سال است که با هدف جلب توجه مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوع طراحی از رنگ‌های کاریزماتیک و آیتم‌های گرافیکی تخیلی و عجیب استفاده می‌شوند. این نوع بسته بندی معمولاً افراد در سنین مختلف را تخت تأثیر قرار داده و میزان فروش بستنی را تا حدود زیادی افزایش خواهد داد.
بسته بندی نوستالژیک بستنی
بسته بندی نوستالژیک بستنی​
انتخاب طراحی بسته بندی‌های نوستالژیک می‌تواند تداعی‌کننده روزهای خوب گذشته باشد که میزان اشتیاق خرید افراد را تا حدود زیادی افزایش خواهد داد. استفاده از فونت‌ها و تصاویر قدیمی می‌تواند محصول شما را به بستنی مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل کند.
بسته بندی ساده بستنی
بسته بندی ساده و مینیمال بستنی​
برخلاف طراحی‌های بسته بندی با اشکال نامنظم مانند قالب‌های مخروطی، شش ضلعی و…، طراحی‌های ساده معمولاً تولید پایدارتری را رقم خواهند زد. درواقع طراحی بسته بندی ساده تا حدود زیادی ضایعات بسته بندی را کاهش داده و توجه را بر طعم بستنی متمرکز خواهد کرد.
بسته بندی شفاف بستنی
بسته بندی شفاف بستنی
طراحی بسته بندی‌های شفاف را می‌توان جلوه‌ای برای صداقت برند دانست که تا حدودی محصول را برای مشتریان نمایش می‌دهد تا اطمینان بیشتری از خرید خود داشته باشند. این طراحی می‌تواند شامل قرار دادن پانل‌های شفاف در بسته بندی‌های کارتنی یا پلاستیکی باشد و یا کل بسته بندی به صورت شفاف طراحی شود.
بسته بندی با الگوهای تکراری بستنی
بسته بندی با الگوهای تکراری بستنی
طراحی بسته بندی بستنی با استفاده از الگوهای طراحی، روشی عالی برای افزایش محبوبیت بستنی است که به راحتی می‌تواند طرح یا پیامی منحصر به فرد را در ذهن مشتریان نهادینه کند. درواقع در این طراحی، الگوهایی به صورت متمایل در سراسر بسته بندی تکرار می‌شوند و فضای شاد و فعال در طراحی بسته بندی ایجاد می‌کند.
بسته بندی بافت دار بستنی
بسته بندی بافت دار بستنی
بافت ها و الگوها در افزایش جذابیت بصری بسته بندی تأثیر زیادی دارند و تمایز بیشتری برای محصول شما ایجاد می‌کنند. بدین منظور می‌توانید از بافته‌ای برجسته و یا جوهرهای فلزی یا براق برای برجسته سایزی برند خود در بسته بندی محصول استفاده کنید.
بسته بندی متضاد بستنی
بسته بندی متضاد بستنی
در این طراحی بسته بندی بین عناصر مختلف تضادی خاص وجود دارد که باعث جلب توجه مشتریان به بخش‌های خاصی از بسته بندی خواهد شد. به عنوان مثال استفاده از رنگ‌های روشن در مقابل سایه‌های تیره، فونت‌های پر رنگ‌تر در مقابل فونت‌های ساده، گرافیک‌های جالب و پیچیده در پس‌زمینه‌های ساده و…، می‌توانند از جمله ویژگی‌های این نوع طراحی بسته بندی باشند.
بسته بندی ورقه‌ای پلاستیکی بستنی
بسته بندی ورقه‌ای پلاستیکی بستنی​
ٰاین نوع بسته بندی رایج ‌ترین نمونه از میان انواع طراحی بسته بندی بستنی است که برای انواع بستنی‌های یخی، کیم، قیفی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلاستیک از جمله مواد مورد استفاده برای طراحی بسته بندی بستنی است که اگر قصد دارید محصول خود را با نهایت سازگاری با محیط زیست ارائه کنید، لازم است که به قابل بازیافت بودن آن توجه کنید.
بسته بندی مقوایی بستنی
بسته بندی مقوایی بستنی​
از بسته بندی‌های مقوایی یا کارتنی برای ارائه بستنی‌های چندتایی و عمده استفاده می‌شود. این نوع طراحی بسته بندی به خوبی امکان محافظت از بستنی را فراهم کرده و کیفیت و ساختار آن را تا رسیدن به دست مشتری تأمین می‌کند.
بسته بندی مخروطی بستنی
بسته بندی مخروطی بستنی​
از بسته بندی‌های مخروطی شکل به طور عمده برای بسته بندی بستنی‎های قیفی شکل و خاص استفاده می‌شود؛ با بهره‌وری از این طراحی ساختار بستنی به خوبی حفظ شده و با کیفیت بالا به مشتری عرضه می‌شود.
بسته بندی سطلی بستنی
بسته بندی سطلی بستنی​
از بسته بندی ظرفی که به صورت کدر یا شفاف ارائه می‌شوند، برای ارائه بستنی‌های اسکوپی، خانواده و… استفاده می‌شود. بسته بندی‌های ظرفی پلاستیکی نیز از جمله آیتم‌های پلاستیکی هستند که باید مطابق با معیارهای زیست محیطی آن‌ها را کنترل کرده و در صورت تمایل از مواد قابل بازیافت استفاده کنید. حتی می‌توان از طرح‌هایی استفاده کرد که امکان استفاده از ظرف آن پس از اتمام بستنی وجود داشته باشد.

اهمیت طراحی بسته بندی بستنی

روش‌های زیادی وجود دارد که با به کار گرفتن آن‌ها می‌توانید محصول خود را به یک کالای متمایز، خاص و پرفروش تبدیل کنید. به عنوان مثال استفاده از تصاویر محبوب، رنگ‌های شاد و چشم‌نواز، اشکال خلاقانه و…، می‌توانند از جمله روش‌های طراحی مؤثر برای بسته بندی بستنی باشند. این فرآیند نه تنها محصول را از نظر بصری برای خرید جذاب‌تر می‌کند، بلکه اشتیاق طعم بستنی را نیز برای مشتری بیشتر می‌کند.

یک طراحی بسته بندی بستنی مؤثر علاوه بر جلوه زیبایی که دارد، باید تا حد امکان ایمن و مطمئن باشد؛ بدین ترتیب با بهره‌گیری از طراحی‌های هوشمندانه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محصول شما در زمان حمل و نقل و نگهداری، کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. درنایت باید بدانید که در صورت صرف زمان و خلاقیت کافی برای ایجاد بسته بندی مؤثر، می‌توانید مطمئن شوید که محصول شما در بین سایر محصولات به خوبی برجسته خواهد شد و این ویژگی می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت شما در فرآیند تولید و فروش محصول باشد.

بسته بندی بستنی با کیفیت در استودیو فهار

در استودیو فهار همواره طراحان و متخصصان باتجربه در تلاش‌اند تا بیشترین میزان رضایت مشتریان را نسبت به خدمات خود جلب کنند. بدین منظور برای سفارش بسته بندی مناسب برای محصول خود تنها کافی است مشخصات و ویژگی‌های موردنظر خود را تعیین کرده و هنگام ثبت سفارش به مشاوران فهار اعلام کنید. بدین ترتیب طراحی بسته بندی محصول موردنظر شما با نهایت خلاقیت و کیفیت برای ورود به بازار رقابت، به شما عرضه خواهد شد.

قیمت طراحی بسته بندی بستنی

قیمت طراحی بسته بندی بستنی

قیمت طراحی بسته بندی بستنی با توجه به عوامل مختلفی از جمله ابعاد بسته بندی، نوع محصول، طرح انتخابی، آیتم‌های گرافیکی، جنس بسته بندی و… تعیین می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی برای این خدمات در نظر گرفت. به منظور اطلاع دقیق از هزینه طراحی می‌توانید ویژگی‌های موردنظر خود برای بسته بندی را تعیین کرده و قیمت‌ها را مشاوران استودیو فهار استعلام بگیرید.البته در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه طراحی بسته بندی بستنی بخش بسیار مهمی از تجربه خرید مشتری را افزایش می‌دهد، خوب است که روی آن سرمایه‌گذاری کرده و درنهایت با بهره‌گیری از یک طراحی متفاوت و خلاقانه، میزان انتخاب محصول خود از میان سایر محصولات افزایش دهید. با این حال در استودیو فهار همواره سعی شده است که در عین ارائه بالاترین سطوح کیفیتی، مناسب‌ترین قیمت‌ها برای خدمات طراحی بسته بندی بستنی در نظر گرفته شود.

نمونه طراحی بسته بندی بستنی

طراحی بسته بندی بستنی زمانی با موفقیت انجام می‌شود که بر ویژگی‌های موردنظر تولیدکننده تمرکز کافی منعکس شود و همچنین ذوق و سلیقه مشتریان نیز در مرکز توجه قرار بگیرد. در این شرایط است که فرآیند برند سازی با حداکثر تأثیر انجام شده و محصول به فروش پایدار دست پیدا خواهد کرد. علاوه بر این خلاقیت یکی دیگر از اجزای مهم در طراحی بسته بندی برای بستنی است که در آن باید تا حد امکان از رنگ‌های چشم‌نواز و اشکال منحصر به فرد و تداعی‌کننده یک خوراکی خوشمزه، استفاده کرد. در همین زمینه، ما مجموعه‌ای از طراحی‌های خلاقانه بسته بندی بستنی را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌تواند برای برند شما الهام‌بخش باشد؛ در ادامه می‌توانید این نمونه طراحی‌های منحصر به فرد استودیو فهار را مورد بررسی قرار دهید:

نمونه طراحی بسته بندی بستنی

بهترین طراحی بسته بندی بستنی را از ما بخواهید

ایده های دیدنی از انواع بسته بندی های بستنی

یک طراحی بسته بندی بستنی خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید