طراحی بسته بندی قارچ

طراحی بسته بندی قارچ
نمونه کارهای طراحی بسته بندی

اگر قصد دارید محصول خود را با بهترین کیفیت و جذابیت برای مشتریان ارائه دهید، لازم است که اهمیت طراحی بسته بندی قارچ منحصر به فرد برای برند خود، آگاهی داشته باشید. طراحی لیبل بسته بندی قارچ یکی از فرآیندهای مهم در حوزه عرضه انواع قارچ به عنوان محصولی مفید و محبوب است که به تمایز کالای برند شما در قفسه‌های فروشگاه‌ها کمک می‌کند.

در همین راستا، استودیو فهار با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در تلاش است تا خدمات طراحی بسته بندی را برای برند شما ارائه کند. برای آشنایی بیشتر برای با طراحی بسته بندی قارچ و جنبه‌های مختلف آن، در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

انواع طراحی ظروف بسته بندی قارچ

انواع طراحی ظروف بسته بندی قارچ

همانطور که طراحی بسته بندی زعفران تاثیر زیادی در فروش آن دارد، طراحی بسته بندی قارچ می‌تواند ساز و کاری مفید برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت با بازار عرضه مواد غذایی باشد و به عنوان یک استراتژی بازاریابی مؤثر مورد استفاده قرار بگیرد. اما نکته مهم در این فرآیند، بررسی نمونه‌های مختلف طراحی ظروف بسته بندی قارچ و انتخاب بهترین نمونه است. بدین منظور می‌توانید برخی از نمونه‌های پرکاربرد را در ادامه مورد بررسی قرار دهید.

بسته بندی پلاستیکی قارچ

بسته بندی پلاستیکی قارچ

این نوع بسته بندی ساختار قارچ‌ها را به خوبی حفظ کرده و از قرار گرفتن آن‌ها در معرض آلاینده‌های محیطی محافظت می‌کند. بسته‌بندی‌های پلاستیکی برای محصولات تازه که به صورت روزانه عرضه می‌شوند ایده آل هستند و کیفیت قارچ را در مدت زمان کوتاهی حفظ می‌کنند. این نوع بسته بندی را می‌توان با طراحی لیبل قارچ و برچسب‌های مشخصات کالا، سفارشی سازی و با توجه به برند تولید کننده نسبت به سایر محصولات متمایز کرد.

بسته بندی کارتنی قارچ

بسته بندی کارتنی قارچ

به منظور افزایش ایمنی غذایی و سازگاری محصول با محیط زیست، می‌توان از طراحی کارتن بسته بندی قارچ برای عرضه قارچ‌ها استفاده کرد. با به‌کارگیری این نوع بسته بندی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که قارچ‌ها بدون هیچ تغییر ساختاری به دست مشتری می‌رسند و هرگز دچار آسیب و کپک نمی‌شوند.

در بسته‌بندی‌های مقوایی، رطوبت قارچ به جای محبوس شدن در بسته بندی، توسط پوشش کارتنی جذب می‌شود و قارچ‌ها همچنان آبدار و تازه باقی می‌مانند. امکان برند سازی و تمایز بسته بندی در نمونه‌های کارتنی و مقوایی بسیار بیشتر بوده و شما می‌توانید محصول خود را در بسته‌بندی‌های اختصاصی به بازار عرضه کنید.

بسته بندی کنسروی قارچ

بسته بندی کنسروی قارچ

محصولات کنسروی همواره به عنوان محبوب‌ترین محصولات در قفسه‌های فروشگاه‌ها شناخته می‌شوند و بخش زیادی از فروش را به خود اختصاص می‌دهند. با طراحی لیبل کنسرو قارچ می‌توانید محصول فرآوری شده برای برند خود انحصاری کرده و هرآن چه که مشتری برای خرید محصول نیاز دارد را در آن شرح دهید. لیبل کنسرو می‌تواند حاوی اطلاعاتی از جمله مواد تشکیل‌دهنده، نحوه نگهداری و استفاده و… باشد.

اهمیت آن در طراحی بسته بندی قارچ

نکات بهداشتی و اهمیت آن در طراحی بسته بندی قارچ

حدود 90 درصد ساختار قارچ‌ها از آب تشکیل شده است که آن را به تدریج و به صورت رطوبت از خود خارج می‌کند. بنابراین قرار دادن قارچ در بسته بندی مناسب و اعمال پوشش بدون تهویه از هدر رفتن آب این ماده غذایی مفید، جلوگیری می‌کند و وزن محصول را به همان میزان ذکرشده روی بسته بندی، حفظ می‌کند. علاوه بر این طراحی ظروف بسته بندی قارچ می‌تواند از قارچ‌ها در برابر آلاینده‌های موجود در هوا محافظت کرده و از انتقال آن‌ها جلوگیری کند.

به طور کلی استفاده از ظروف بسته بندی قارچ می‌تواند امن‌ترین شرایط را برای انتقال محصول به بازار هدف فراهم کند؛ در این شرایط طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی از انواع بسته بندی قارچ موجود است که با کیفیت بالایی ساخته می‌شوند و شکل و ساختار قارچ‌ها را در طول فرآیند حمل و نقل تا فروش، بدون آسیب حفظ می‌کنند. علاوه بر این طراحی کارتن بسته بندی قارچ‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که محتوای داخلی جعبه از هرگونه رطوبت و عوامل محیطی محافظت شده و ساختار قارچ را دچار تغییر نکند.

اهمیت طراحی بسته بندی قارچ در فروش و برندسازی

اهمیت طراحی بسته بندی قارچ در فروش و برندسازی قارچ‌ها سالیان زیادی است که بخش مهمی از رژیم غذایی روزمره ما را تشکیل می‌دهند و امروزه در انواع سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید به صورت بسته بندی به فروش می‌رسند. در این شرایط ممکن است تصور کنید که طراحی بسته بندی قارچ ساز و کاری جزئی و ساده است، اما باید توجه داشته باشید که در این باره دچار اشتباه نشوید.

در واقع طراحی بسته بندی برای قارچ به فروشندگان کمک می‌کند تا بتواند این محصول را با کیفیت بالایی به بازارهای مختلف ارسال کنند. در این شرایط فرآیند برندسازی با استفاده از بسته بندی قارچ را می‌توانید با اضافه کردن برخی آیتم‌ها به جعبه مورد نظر، تکمیل کنید تا نمایش محصول تا حدود زیادی افزایش داشته باشد. بدین منظور تکنیک‌هایی مانند طراحی جعبه بسته بندی، برجسته‌سازی، برش، استفاده از طراحی لوگو و پیام برند و… می‌تواند تا حدود زیادی مؤثر واقع شود.

چاپ و اجرای طراحی خلاقانه لیبل و ظروف بسته بندی قارچ

چاپ و اجرای طراحی خلاقانه لیبل و ظروف بسته بندی قارچ

 

اجرای طرح‌های خلاقانه برای طراحی بسته بندی قارچ می‌تواند روشی مؤثر برای سفارشی سازی محصول باشد تا بدین ترتیب از میان نمونه‌های مختلف و مشابه، بسته بندی کالای شما جذاب‌تر و منحصر به فردتر به نظر برسد و فروش محصول را تا حدود زیادی افزایش دهد.

در واقع شما باید تجربه‌ای به‌یادماندنی برای خریداران محصول خود رقم بزنید و آن‌ها را به مشتریان دائم خود تبدیل کنید. در این شرایط استودیو فهار آماده ارائه خدمات در خصوص طراحی ظروف بسته بندی قارچ با طرح‌های خلاقانه و ایده آل است. تنها کافی است اهداف و ویژگی‌های مورد نظر خود را هنگام سفارش به مشاوران فهار اعلام کنید تا با نهایت کیفیت روی بسته‌بندی‌های سفارشی شما اجرا شوند.

قیمت طراحی بسته بندی قارچ

قیمت طراحی بسته بندی قارچ

 

همان‌طور که پیش از این هم بیان شد، بسته بندی قارچ نمونه‌های متنوعی دارد که هر یک از آن‌ها از مواد و بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند و ویژگی‌های متمایزی دارند. بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی برای این نوع بسته بندی در نظر گرفت.

از جمله مواردی که بر قیمت طراحی بسته بندی قارچ تأثیرگذار است می‌توان به شکل ظرف، ابعاد، آیتم‌های گرافیکی و… اشاره کرد. در این شرایط برای اطلاع دقیق از قیمت این بسته‌بندی‌ها لازم است که در ابتدا ویژگی‌ها و جزئیات مورد نظر خود برای بسته بندی را تعیین کرده و سپس قیمت را از مشاوران استودیو فهار استعلام بگیرید.

البته در این شرایط در نظر داشته باشید که همواره کیفیت در اولویت‌های بالاتری نسبت به هزینه صرف شده قرار دارد. علاوه بر این طراحی بسته بندی قارچ می‌تواند تا حدود زیادی فروش محصول و جذب مشتری را افزایش داده و به دنبال آن میزان رضایت و اعتماد خریداران نسبت به برند شما افزایش پیدا کند. بنابراین سفارش بسته بندی قارچ می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مؤثر برای افزایش سودآوری و برندسازی مؤثر باشد که توسط متخصصان استودیو فهار با کیفیت بالایی به شما ارائه می‌شود.

نمونه طراحی بسته بندی قارچ

نمونه طراحی بسته بندی قارچ

 

به منظور ثبت سفارش طراحی بسته بندی قارچ لازم است که نمونه‌های مختلف و ویژگی هر نمونه را مورد بررسی قرار دهید و سپس نوع طراحی را با اهداف و ویژگی‌های مورد نظر خود مطابقت دهید. چرا که در شرایطی طراحی بسته بندی با موفقیت انجام می‌شود که رضایت مشتری و مصرف‌کننده در مرکز توجه قرار بگیرد تا بدین ترتیب برند مورد نظر بتواند به فروش پایدار دست پیدا کند.

در همین زمینه ما مجموعه‌ای از طرح‌های خلاقانه که توسط طراحان استودیو فهار ایده پردازی شده‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانند برای یافتن نمونه مناسب برای شما الهام‌بخش باشند. در ادامه می‌توانید برخی از این طرح‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

یک طراحی بسته بندی قارچ خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

یک طراحی بسته بندی قارچ خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد

بنابراین دانستیم که یک برند برای موفقیت در فرآیندهای بازاریابی نیاز به یک طراحی بسته بندی قارچ اصولی و مؤثر دارد. اما این طراحی بسته بندی کاربردی برای افزایش تأثیر در بازار عرضه باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سؤال، ویژگی‌های ذکر شده در ادامه را مورد بررسی قرار دهید:

  • استحکام و مقاومت دو ویژگی کلیدی در طراحی بسته بندی قارچ هستند که باید به گونه‌ای در بسته بندی اعمال شوند که ضامن امنیت و کیفیت محصول باشند.
  • بسته بندی باید دارای یک طرح منحصر به فرد باشد تا محصول را از میان سایر محصولات مشابه متمایز کند.
  • در طراحی بسته بندی قارچ باید کاملاً استانداردهای بهداشتی و ایمنی مواد غذایی را رعایت کنید و اطمینان حاصل کنید که در شرایط مختلف تا رسیدن به مرحله مصرف، ساختار قارچ کاملاً حفظ خواهد شد.
  • طراحی بسته بندی قارچ باید کاملاً با اهداف برند و ماهیت محصول مطابقت داشته باشد.
  •  بسته بندی باید حتماً حاوی لوگوی محصول و پیام برند باشد تا بدین ترتیب در ذهن مشتری در دفعات بعدی خرید، قابل تشخیص باشد.
  • ساختار، شکل، رنگ و آیتم‌های گرافیکی به کاررفته در بسته بندی باید با محصول متناسب باشد.
  • طراحی بسته بندی قارچ باید در عین خلاقیت دارای ساختاری ساده برای استفاده آسان‌تر باشد.
  • بسته بندی تولید شده باید با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شود و با بودجه خریداران تناسب داشته باشد.
  • در حالت ایده ال بهتر است بسته‌بندی‌هایی را برای محصول خود انتخاب کنید که با طبیعت سازگاری داشته و یا قابل بازیافت باشند.
امتیاز دهید

مطالب مشابه