اصول طراحی بسته بندی عرقیات و گلاب

بسته بندی عرقیات گیاهی
نمونه کارهای طراحی و بسته بندی عرقیات گیاهی

طراحی بسته بندی عرقیات مثل بطری گلاب تاثیر بسیار زیادی در فروش آن دارد. شاید تصور کنید که همه عرقیات در بطری عرضه می شوند و نیازی به بسته بندی خاصی برای آن ها نیست، اما سخت در اشتباه هستید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

بطری ها هم در اشکال مختلفی طراحی می شوند و اگر کمی خلاق باشید و به سراغ مدل های خاص و متفاوت بروید، به راحتی می توانید فروش چند برابری محصول خود را تجربه کنید. علاوه بر انتخاب بطری، طراحی لیبل بسته بندی عرقیات هم تاثیر بسیار زیادی دارد و بهتر است از طرح های جذاب و خاص در طراحی بطری گلاب استفاده کنید.

نقش طراحی بسته بندی عرقیات در معرفی برند و فروش

طراحی بسته بندی عرقیات نقش بسیار مهمی در معرفی و فروش آن ها دارد. طراحی بسته بندی مناسب و جذاب می‌ تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند عمل کند و با تبلیغ موجب شناخته شدن برند شما شود. بسته بندی انواع عرقیات گباهی مثل بسته بندی شربت گلاب تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد و نباید آن را دست کم بگیرید.

اولین تاثیر طراحی بسته بندی عرقیات، جلب توجه مشتریان است. طرح های جذاب، رنگ های زنده و استفاده از الگوها و شکل های خلاقانه ممکن است به سادگی نظر مخاطب را به خود جلب کند و او را به خرید عرقیات تحت این بسته بندی ترغیب کند. طراحی بسته ‌بندی گلاب مناسب می ‌تواند اطلاعات كافی در مورد عرقيات را منتقل كند.

با استفاده از نماد ها، لوگو، شعار و چیدمان صحيح عناصر روی لیبل، شما قادر خواهید بود تمام اطلاعات لازم (مثل نام، نکات قابل توجه در خصوص استفاد صحيح، تاريخ انقضاء) را در مورد نه تنها عرقيات بلکه در مورد بسته بندی شکلات را به خریداران منتقل کنید.

نقش طراحی بسته بندی عرقیات در معرفی و فروش

انواع طراحی بسته بندی عرقیات

بسته بندی زیبای عرقیات باعث می شود تا مصرف کنندگان احساس بهتری نسبت به محصول شما داشته باشند و همچنین حاضر به پرداخت هزینه بالاتر شوند. البته باید بدانید که بسته بندی عرق های گیاهی انواع مختلفی دارند که در صورت کلی شامل موارد زیر می باشند:

  1. بسته بندی شیشه ‌ای: استفاده از شیشه به عنوان جعبه یا بطری گلاب در قالب فلکس، باعث نمایش زیبای محصول و جذاب کردن آن مثل بسته بندی عسل در دید مشتریان می ‌شود. همچنین، شفاف بودن شیشه به مشتریان اجازه می ‌دهد تا محصول را قبل از خرید ببینند و از غلظت و کدر نبودن آن مطمئن شوند. می توانید با طراحی یک لیبل متفاوت روی آن در قفسه فروشگاه ها بدرخشید.
  2. بسته بندی پلاستیکی: استفاده از پلاستیک در طراحی بسته بندی عرقیجات، سبب سبک شدن و قابل حمل بودن آن محصولات می‌شود همچنین خطر شکسته شدن آن به حداقل خواهد رسید. پلاستيک قابليت نگه داری و حفظ کيفيت را نيز دارد و قیمت اتمام شده آن هم مقرون به صرفه تر است. البته که باید برای این بسته بندی هم از لیبل استفاده کنید.
  3. بسته ‌بندى فلزى: استفاده از فلز در طراحى جعبه عطر باعث تاثيرگذاری بیشتر و لوكس به نظر رسیدن محصول می شود. می توانید از همین ایده برای بسته بندی عرقیات هم استفاده کنید. بسته بندی فلزی باعث حفظ كيفيت طولانی عرقیجات شده و برای صادرات و نگهداری بلند مدت هم ایده آل است.
  4. بسته ‌بندی کاغذی: استفاده از کاغذ برای بسته بندی يک روش ساده و خلاقانه است که در بسته بندی پسته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته که کاغذ در برابر رطوبت مقاوم نیست و باید از آن همانند یک جعبه به عنوان بسته بندی ثانویه استفاده کرد.

نکات مهم در طراحی بسته بندی عرقیات

نکات مهم در طراحی بسته بندی عرقیات

طراحی بسته بندی عرقیات یک عنصر مهم در جذب مشتریان و تمایز دادن محصول شما از رقبا است. از این رو باید به نکات مهمی در طراحی توجه کنید که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  1. انتخاب مناسب مواد بسته بندی: از مواد با کیفیت و مناسب برای حفظ عرقیات استفاده کنید. مثلا شیشه گلاب، پلاستیک چند لایه و فلز. طراحی بسته بندی عرقیات مهم است زیرا این محصولات حساس هستند و نیاز به حفظ کیفیت دارند تا به شکل صحیح مورد استفاده قرار گیرند. ناگفته نماند که جنس بسته بندی این محصولات رابطه مستقیمی با قیمت بسته بندی دارد. هرچه متریال باکیفیت تر باشد، قیمت بسته بندی هم بیشتر خواهد بود.
  2. حفظ تازگی: عرقیات معمولا به دلایل تغذیه ‌ای و درمانی استفاده می شوند، همانند بسته بندی خرما صادراتی لذا حفظ تازگی و خواص آن ‌ها در طول عمر محصول بسیار مهم است. از روش های جلوگیری از نشت و نفوذ هوا استفاده کنید تا بسته بندی سالم داشته باشید.
  3. سادگی و راحتی باز و بسته شدن: بسته ‌بندی بايد ساده باشد تا كاربران به راحتی بتوانند آن را باز كرده و دوباره ببندند. هرچه باز و بسته شدن بسته بندی آسان باشد، رضایت خریداران بیشتری را جلب خواهید کرد.
  4. اطلاعات لازم: قانون‌گذاری جديد كشور در خصوص درج اطلاعات روی بسته بندی عرقیات را مطالعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را روی لیبل درج کرده و به بسته بندی خود بچسبانید. همین اطلاعات اگر کافی و مفید نباشد، محصول شما فروش زیادی نخواهد داشت.

طراحی بسته بندی عرقیات مثل بسته بندی گلاب صادراتی را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید. شما می توانید برای طراحی یک بسته بندی جذاب و حرفه ای با کارشناسان ما در استودیو توسعه برند فهار ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. طراحان کاربلد استودیو فهار می توانند یک بسته بندی متفاوت و منحصر به فرد برای شما طراحی و اجرا کنند.

طراحی بسته بندی گلاب به صورت حرفه ای

طراحی بسته بندی گلاب، تاثیر قابل توجهی در برندسازی و افزایش فروش و کسب سود بالا دارد. همانطور که در بسته بندی تخم مرغ محلی نیز تاثیر بسزایی می‌گذارد. شما برای آنکه بتوانید به واسطه محصولات جذاب برند خود را از رقبا متمایز کنید و به فروش بیشتر برسید، باید به فکر یک بسته بندی گلاب حرفه ای باشید.

بسته بندی که متناسب با هویت بصری برندتان باشد و بتواند اصالت و کیفیت آن را به نمایش بگذارد. مجموعه استودیو فهار این کار را به آسانی آب خوردن برای شما انجام می دهد. طراحان ما با بسته بندی حرفه ای ارزشی دو چندان به محصول شما می بخشند و می توانید با فروش آن ها سود بسیار بیشتری کسب کنید.

نمونه طراحی بسته بندی عرقیات

تنوع بسته بندی عرقیات بسیار زیاد است. برای آنکه بتوانید سبک طراحی را انتخاب کنید، باید آن ها را ببینید. می توانید به سراغ نمونه کارهای طراحی بسته بندی گلاب و سایر عرقیات استودیو فهار بروید و ضمن آشنایی با سبک طراحی و انواع بسته بندی محصولات رقبا، از کیفیت کار متخصصین ما هم مطمئن شوید. از این نمونه کارها الهام بگیرید و با خلاقیت خود یک بسته بندی سفارشی و شخصی سازی شده داشته باشید.

جمع بندی

  توجه به ظاهر محصولات، امری غیر قابل انکار است. بسیاری از ما هنگام خرید تنها به ظاهر آن توجه می کنیم. استفاده از این برگ برنده باعث می شود تا در یک نگاه توجه مصرف کنندگان را جلب کنید. یک بسته بندی اصولی و باکیفیت علاوه بر توجه نظر مشتریان و افزایش فروش، باعث ماندگار شدن آن در ذهن ها هم می شود. می توانید این کار را به استودیو فهار بسپارید. ما طراحی بسته بندی عرقیات را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت برای شما انجام می دهیم.

4.6/5-(14امتیاز)

مطالب مشابه