طراحی بسته بندی ارده و شیره + نمونه کار و نکات مهم

طراحی بسته بندی ارده و شیره
نمونه کارهای طراحی لیبل و بسته بندی ارده و شیره

ارده و شیره دو محصول بسیار مغذی هستند که مصرف آن ها بسیار توصیه می شود. از آنجایی که این دو محصول همراه با هم استفاده می شوند، شما با طراحی بسته بندی ارده و شیره خلاقانه و منحصر به فرد می توانید هردو آن ها را در کنار هم عرضه کنید. با طراحی بسته بندی اصولی و خلاقانه راحتی را برای خریداران به ارمغان خواهید آورد. چرا که می توانند با خرید یکی از آنها صاحب دو محصول شوند و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

البته که می توانید هر یک از آن ها را به صورت مجزا هم بسته بندی کرده و در بازار عرضه کنید. همه چیز به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. سعی کنید از طرح های جدید و متفاوت استفاده کنید که جذابیت بصری چشمگیری داشته باشد و بتواند توجهات را به خود جلب کند.

اهمیت طراحی بسته بندی ارده و شیره

طراحی بسته بندی مناسب مثل طراحی دستمال کاغذی می ‌تواند محصول را جذاب و جالب به نظر برساند و توجه مشتریان را به خود جلب کند. با توجه به رقابت شدید در بازار، طراحی مناسب می ‌تواند فروش را افزایش داده و باعث شود که مشتریان به سمت محصول شما جذب شوند و به همین خاطر طراحی بسته بندی ارده و شیره اهمیت زیادی دارد.

اهمیت طراحی بسته بندی ارده و شیره

لازم به ذکر است که طراحی بسته بندی شیره صحیح و مناسب، محصول را در برابر خطرات حمل و نقل، ضربه، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل خارجی محفاظت می ‌کند. این باعث می ‌شود که کالای شما در همان حالت اولین روز تولید کاملا سالم به دست مشتریان برسد.

شما با درج اطلاعات محصولات خود، همچون تاریخ تولید، انقضا، مواد شازنده، نحوه مصرف و … بر روی بسته بندی قهوه یا هر محصول دیگری یک راهنما همیشه در دسترس در اختیار مصرف کننده قرار می دهید که باعث می شود به شما اعتماد بیشتری داشته باشد.

حفط کیفیت و ماندگاری با بسته بندی مناسب ارده

طراحی بسته بندی ارده و شیره مناسب می ‌تواند تاثیر قابل توجهی در حفظ کیفیت و ماندگاری این محصول داشته باشد. طراحی بسته بندی مناسب مانع ورود هوا، رطوبت، نور و عوامل خارجی دیگر به داخل بسته شده و کمک می ‌کند تا کالای شما در شرایط بهینه نگه داشته شود.

به عنوان مثال، طراحی بسته بندی شیره استفاده از جعبه ‌های فلزی چند لایه با قابلیت حفظ حرارت و جذب رطوبت، همراه با طراحی جعبه بسته بندی خلاقانه باعث محافظت از کالای شما در برابر نفوذ باکتری ‌ها و فساد زود هنگام محصول خواهد شد. همچنین بسته بندی مناسب به شما کمک می‌ کند تا خروج نامطلوب محصول را کنترل کنید. به عنوان مثال، استفاده از درپوش ‌هایی ایمن با قابلیت باز و بسته شدن باعث می شود تا محتویات درون بسته نشت نکند.

تابش نور خورشید نیز می تواند تا حد زیادی سبب فاسد شدن شیره شود. یک بسته بندی مناسب از این اتفاق جلوگیری می کند و می تواند به راحتی تاییدیه وزارت بهداشت را دریافت کند.

اهمیت طراحی بسته بندی ارده و شیره در فروش و معرفی

اهمیت طراحی بسته بندی ارده و شیره در فروش و معرفی

اگر قصد فروش محصولتان را در بازار جهانی و به عبارتی صادر کردن آن را دارید، باید بدانید که طراحی بسته بندی ارده و شیره در فروش و معرفی به بازار های جهانی اهمیت بسیاری دارد. بسته بندی جذابی مثل بسته بندی شکلات نگاه خریداران را جذب می کند و باعث می شود تا بین صدها نمونه دیگر، محصول شما را انتخاب کنند. با این کار علاوه بر فروش بیشتر، برند شما هم مشهور خواهد شد.

استفاده از طرح های خلاقانه، رنگ های جذاب و منحصر به فرد در طراحی بسته بندی شیره حس نشاط و شادابی را در مشتریان القا می کند و سبب می شود لبخند رضایت در لبان آن ها نقش ببندد. فراموش نکنید که بسته بندی باید زبان کشور مقصد را داشته باشد و اطلاعات درج شده روی آن کاملا ترجمه شوند تا مصرف کنندگان در کشور هدف هم بتوانند به راحتی بدون هیچ چالشی از آن استفاده کنند.

نمونه طراحی بسته بندی ارده شیره
نمونه کار طراحی لیبل ارده امیر اعلاء

نمونه طراحی بسته بندی ارده شیره

بسته بندی محصول تنها در فروش آن اهمیت ندارد بلکه در معرفی محصول و معرفی آن به خریداران هم نقش اساسی دارد. گزینه های مختلفی برای انتخاب پیش رو خواهید داشت که هر کدام تم رنگی، سبک، فونت، متریال و… خود را دارند.

شما باید تمامی جوانب را بسنجید تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نوع محصول و برند خودتان داشته باشید. به این منظور می توانید نمونه طراحی بسته بندی ارده شیره تیم گرافیست استودیو فهار را مورد بررسی قرار دهید. با این کار می توانید از آن ها ایده بگیرید و طرح آن ها را با ایده های ذهنی خود تلفیق کنید و به یک بسته بندی خاص و منحصر به فرد دست یابید.

جمع بندی

ارده یک محصول خشک و جامد است در حالی که شیره محصولی مایع است. به همین خاطر بسته بندی آن ها کاملا متفاوت از همدیگر خواهند بود اما می توانید در قالب ظروف پلاستیکی دوطبقه، بطری و پوشش پلاستیکی داخل باکس و جمعه آن ها را بسته بندی کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید.

البته که ایده های جذاب و جدیدی هم برای طراحی بسته بندی ارده و شیره وجود دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید. کافی است همین حالا با کارشناسان ما در استودیو فهار تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا یک بسته بندی اصولی و استاندارد و چشم نواز داشته باشید و بتوانید از آن به عنوان ابزار بازاریابی هم استفاده کنید.

4.6/5-(21امتیاز)

مطالب مشابه