EN
EN

طراحی فتومونتاژ فروش عسل

طراحی فتومونتاژ فروش عسل

عسل، فراورده ای شیرین و‌ پر فایده از دسترنج زنبور عسل بر روی گل می باشد. ایران رتبه سوم تولید عسل و رتبه چهارم در تعداد کلونی های پرورش زنبور عسل را در جهان داراست. عسل علاوه بر حالت خوراکی در صنایع پزشکی، آرایشی و بهداشتی هم کاربرد فراوان دارد. محصولات جانبی و فراوری شده از عسل و خواص آن بیشمار می باشند، اما افسوس که در چرخه ارزش آفرینی عسل ایران جایگاه خوبی ندارد، چرا؟؟
یک دلیل ساده، عدم توجه به برندینگ و ذایقه بصری مخاطبان بین المللی است. استودیو توسعه برند فهار کلی ایده شیرین و خلاق برای تولید کنندگان عسل و محصولات جانبی آن دارد. ثروت آفرینی تجارت ایده های خلاق است. ایده های خلاق در رابطه با فروش عسل می تواند بسته بندی عسل خلاقانه یا حتی طراحی لوگو عسل باشد.


اگر شما هم به فکر توسعه برند خود هستید؛ می توانید روی مشاوره و خدمات استودیوی توسعه برند فهار حساب باز کنید. استودیوی فهار به عنوان یک استودیوی 360 درجه ای؛ می تواند تمام نیازهای شما را از قبیل خدمات گرافیکی، پوستر، لیبل، کاتالوگ، لوگو، فتومونتاژ، موکاپ، طراحی سایت، چاپ و بسته بندی، طراحی انیمیشن های دوبعدی و سه بعدی و …. را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد.

 


شماره تماس همراه : 09123128430


برای مشاهده نمونه کارهای فتومونتاژهای جدید کافیست در قسمت زیر کلی نمایید :

نمونه کار فتومونتاژ

امتیاز دهید