EN
EN

طراحی خلاقانه بسته بندی محصولات لوکس

طراحی خلاقانه بسته بندی محصولات لوکس

صنایع دستی سوییس ساعت و فرانسه عطر است و اگر دقت کنیم می بینیم به جهت اینکه همیشه جنبه لوکس و هدیه دارند، در طراحی و اجرای بسته بندی از بهترین ایده ها و تکنیک های اجرایی بهره می برند.
بسته بندی صنایع دستی بر خلاف تصور برخی هنرمندان و مدیران موضوعی فانتزی و تشریفاتی نیست، یک بسته بندی شکیل می تواند به حفظ و نگهداری کالا، صادرات بیشتر و معرفی بهتر کمک کند، وقتی از بسته بندی صحبت می شود، فقط زیبایی و یا نیاز مصرفی آن مطرح نیست، بلکه بسته بندی یکی از ابزارهای اصلی در مارکتینگ، فروش موفق و ارائه درست یک محصول مطرح است؛ بسته بندی همان لایه بیرونی جنس است و نقش اصلی را در ایجاد انگیزه برای خرید آن ایفا می کند.
مطالعاتی كه به بررسـی ابعـاد و شـاخص هـای مورد انتظار بسـته بنـدی صـنایع دسـتی از دیـد گردشـگران، به خصوص گردشگران خارجی پرداخته شده است، نشان می دهد كه ابعاد بصـری بـه طـور كلی برای مصرف كننـدگان و تمایـل آنـان بـه خریـد نقـش مؤثرتر و با اهمیت تری نسبت به ابعاد اطلاعاتی و شناختی دارد.
در استودیو توسعه برند فهار در مسیر ارائه راهکارهای اصولی و خلاق در حوزه بسته بندی صنایع دستی صادراتی در کنار شما هستیم.

اگر شما هم به دنبال راهکار هایی برای بسته بندی محصولات خود هستید، استودیو توسعه برند فهار با ارائه راهکارهای بسته بندی (فلزی، مقوایی، شیشه ای و … ) آماده یاری شما در این زمینه است. کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما یک مشاوره تخصصی در حوزه کسب و کارتان به شما ارائه کنند.

موبایل: 09123128430

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید