در دنیای مدرن و پرهیاهوی امروز که هر پدیده تلاش می کند صدای خود را به گوش همگان برساند.
با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد به این فکر افتادند که چرا خودشان یک رادیو نداشته باشند؟ یک رادیوی شخصی که در آن بتوانند علایق و دانستههایشان در زمینههای مختلف را به گوش مخاطبان برسانند.
موضوعات پادکستها می تواند از موسیقی گرفته تا موضوعاتی پیرامون ادبیات، مذهب، سینما و تئاتر، سیاست، روانشناسی و … باشد. به همین منظور، وبلاگنویسان در ابتدا به «بلاگ صوتی» روی آوردند؛ یعنی همان مطالبی که در وبلاگهای خود منتشر میکردند را به صورت یک فایل صوتی نیز انتشار میدادند.
پادکست جذاب است، تکراری نميشود، سرگرمکننده است و میتواند مخاطب را به فکر کردن وادار کند. امروزه این نوع محتوا از محبوبیت ویژهای در میان مردم برخوردار است.
گوگل به عنوان موتور جستجوی مرجع نیز پروتکل های مشخصی را برای جستجوی صوتی و سئو صوتی تدوین و بروزرسانی کرده است.
با پادکست ها آینده شنیدنی تر است، اینطور نیست؟
شما برای رساندن صدای کسب و کارتان به گوش بقیه چه برنامه های دارید؟
نمونه کار فتومونتاژ پادکست: طنین شنیداری
امتیاز دهید