قدرت زنان در بازاریابی دیجیتال را نادیده نگیرید!!!
در این باره میتوانید به نتایج تحقیقی در این رابطه توجه کنید:
۸۳% از زنان آنلاین نسبت به ۷۳% از مردان آنلاین از فیسبوک استفاده میکنند.
۴۵% از زنان آنلاین در مقابل ۱۷% از مردان آنلاین از پینترست استفاده میکنند.
۳۸% از زنان آنلاین در برابر ۲۶% از مردان آنلاین از اینستاگرام استفاده میکنند.
۲۵% از زنان آنلاین در برابر ۲۴% از مردان آنلاین از توئیتر استفاده میکنند.
در شبکه اسنپ چت هم ۷۰% کاربران را زنان تشکیل میدهند.
نکاتی که در زمان تولید محتوا با هدف جذب زنان در شبکههای اجتماعی باید مد نظر قرار دهید:
آگاهی از نظر زنان واحد پول شبکههای اجتماعی است
“ارشد خرید بودن” خانم ها در خانوادهها فرهنگی جهانی است.
زنان تمایل دارند تا همواره در تطابق با سلایق، علایق و … نزدیکان خود باشند
هیجانات الهام بخش رفتارهاست
یک کار بصری فوق العاده هر چیزی را میخکوب میکند
وقتی متن و محتوای تبلیغاتی مینویسید، از خودتان بپرسید:
میتواند یک تصویر باشد؟
میتواند یک ویدئو باشد؟
فیلتر چطور؟
یک گرافیک نما یا اینفوگرافیک رنگی؟
فراموش نکنید که در انبوهی از محتوای متنی در فضای اینترنت چشمان خیلی راحت بر روی تصویر میلغزند.
پس بر روی بهترین چیزی که میتوانید سرمایه گذاری کنید.
در استودیو توسعه برند فهار کلی ایده های خلاقانه در حوزه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ محصولات مرتبط به خانم ها داریم!!
نمونه کار فتومونتاژ ذهن یک زن
امتیاز دهید