کمال گرایی باعث دو مدل رویکرد غیر سازنده با مسایل میشه یکی اینکه هیچوقت شروع بکاری نمی کنیم و یا اینکه اگه شروع بکاری کردیم اعتماد به نفس لازم رو بخاطر مقایسه و وسواس فکری بیش از حد برای به سرانجام رسوندنش نداریم، تو حوزه طراحی گرافیک، تبلیغات و برند سازی هم این قضیه وجود داره در صورتیکه راه حل خیلی ساده هست، کار دیدن، تجربه کردن و اجرا کردن بدون ترس ایده ها، ما در استودیو توسعه برند فهار طراحی گرافیک رو بخشی از یک کشف و شهود در مسیر تعامل با مشتری و مخاطب محصول نهایی که میتونه کالا یا خدمات باشه می دونیم که با ترکیب خلاقیت، دانش دیزاین و کمی هم شوخ طبعی میتونه راه رو برای توسعه بازار برندها و نشان های تجاری باز کنه، طرح فوق با استفاده از تکنیک فتومونتاژ توسط تیم طراحی گرافیک استودیو توسعه برند فهار انجام گرفته است
طراحی پوسترهای خلاقانه و زیبا
امتیاز دهید