EN
EN

بسته بندی شکلات، یک دنیای خوشمزه

بسته بندی شکلات، یک دنیای خوشمزه

بسته بندی شکلات، نقش مستقیمی در میزان فروش آن دارد. در ابتدای صادرات هر محصول باید در مورد کشور هدف صادرات اطلاعات و دیتا های کافی جمع آوری شود. این اطلاعات در طراحی بسته بندی شکلات نقش کلیدی را دارند. زیرا باید توقعات و انتظارات ساکنان آن منطقه از بسته بندی شکلات را بدانیم تا بتوانیم بازار های آن کشور را تصاحب کنیم.

این امر ممکن است در ابتدای کار کمی مشکل به نظر برسد، اما استودیو توسعه برند فهار آماده است تا آخرین تجربیاتتش را در زمینه طراحی بسته بندی شکلات صادراتی با شما در جریان بگذارد.

اگر شما هم نیاز به مشاوره در طراحی بسته بندی محصول تان دارید، همکاران ما در استودیو توسعه برند فهار آماده ارائه یک مشاوره تخصصی در حوزه چاپ و بسته بندی هستند. با ما تماس بگیرید!

موبایل: 09123128430

طراحی جعبه شکلات

رقابت شدید در بازار های جهانی باعث تغییر مداوم در طراحی جعبه شکلات شده است. همچنین طی دهه اخیر نگرش ها در مورد نگه داری شکلات و بسته بندی آن تغییرات بسیاری را در عرصه بین المللی به خود دیده است. با گذشت زمان کم کم نیاز بازار های جهانی، به سمت الگوهایی در طراحی بسته بندی شکلات رفت.

حال سوالی که در اینجا مطرح می باشد این است که بهترین طراحی برای جعبه شکلات چیست؟ جواب این سوال ساده است: پس از انتخاب کشور هدف، سپس بسته بندی شکلات را با توجه به ذائقه آن ها طراحی کنید. مثلا اگر هدف شما کشور های اطراف خلیج فارس است، باید از رنگ های گرم و زنده مانند زرد و قرمز استفاده کنید. کشور های شرقی و آسیای دور مانند چین، ژاپن و تایلند بیشتر شکلات های هارد باکس و جهبه شکلات های چوبی را ترجیح می دهند.

کشور های اروپایی بیشتر استفاده از تکنولوژی در چاپ و بسته بندی جعبه شکلات را ترجیح میدهند. البته بسته بندی های سبک وزن و مقرون به صرفه انتخاب اول هستند.

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید