استخدام
EN
EN

طراحی فتومونتاژ محیط زیست

طراحی فتومونتاژ محیط زیست

یک فتومونتاژ زیبا و مفهومی از تیم استودیوی فهار
محیط زیست یکی از بسترهای داغ بحث سیاست جهانی است . فقط ضرورت بقاست که انسان را واداشته روی این واژه تاکید کند و آنرا چون یک بحث سیاسی اجتماعی؛ جدی بگیرد، تا با جلوگیری از برهم خوردن هارمونی نظام طبیعت حاکم بر زمین، ناجی زمین و موجودات آن باشد.
زمین، آب و انسان سه بازوی بهم پیوسته حیات هستند که باید در تعادل و هارمونی نگهداشته شوند. بر هم خوردن یکی از این بازوها همه چارچوب فلسفه زندگی روی زمین را برهم میزند.

افزایش مشکلات وبحران های زیست محیطی درجهان ازیک طرف و درک پیامدهای بلندمدت موضوعات زیست محیطی در زندگی انسان ها از سوی دیگر باعث شده است تا طی نیم قرن گذشته اهمیت بحث در مورد محیط زیست جدی و جدی تر شود.
پنجم ژوئن روز جهانی محیط زیست است و باید بیاد داشته باشیم پلن B و سیاره دیگری برای حیات وجود ندارد و ما یک زمین بیشتر نداریم، قدر آن را بدانیم، آسیب هایی که زدیم قابل برگشت است به شرطی که از همین لحظه کار عملی انجام بدهیم.

 


اگر شما هم به فکر توسعه برند خود هستید؛ می توانید روی مشاوره و خدمات استودیوی توسعه برند فهار حساب باز کنید. استودیوی فهار به عنوان یک استودیوی 360 درجه ای؛ می تواند تمام نیازهای شما را از قبیل خدمات گرافیکی، پوستر، لیبل، کاتالوگ، لوگو، فتومونتاژ، موکاپ، طراحی سایت، چاپ و بسته بندی، طراحی انیمیشن های دوبعدی و سه بعدی و …. را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد.

 


شماره تماس همراه : 09123128430


برای مشاهده فتومونتاژهای دیگر کافیست به صفحه خدمات فتومونتاژ ما یک نگاهی بیاندازید :

مشاهده نمونه کارهای فتومونتاژ

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید