طراحی لوگو تجاری؛ تبلیغات حرفه ای برند شما + نمونه کار

طراحی لوگو تجاری
نمونه کارهای طراحی لوگو

شما برای آنکه بتوانید وظایف و مسئولیت های خود را در قبال مشتریانتان انجام دهید، باید به فکر یک اطلاع رسانی جمعی برای خدمات و محصولات جدید خود باشید. به این منظور نیاز به یک طراحی لوگو تجاری حرفه ای و جذاب دارید.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

در دنیای تجارت شناخت فوری برند و کسب و کار از روی لوگو اهمیت بسیار زیادی دارد و همین عامل است که باعث شده در سراسر جهان برندهای چند ملیتی و نام آشنا به لطف لوگوهای خود شناخته شوند و بودجه زیادی هم برای طراحی آرم تجاری اختصاص دهند. اهمیت این موضوع را می‌توانید در نمونه لوگو شرکت های تجاری موفق مشاهده نمایید.

اهمیت و ضرورت لوگو برای شرکت های تجاری

لوگو به عنوان نماد و شناسه بصری شرکت، اهمیت و ضرورت بسیاری در تجارت دارد. پس طراحی آرم تجاری نیز بسیار مهم خواهد بود. لوگو، هویت شرکت را نشان می ‌دهد و به مشتریان کمک می‌ کند تا برند شما را از سایر رقبا تفکیک کنند. با دیدن لوگو، مشتریان به یاد نام و خدمات شما خواهند افتاد. لوگو، چشم‌انداز شرکت را نشان می‌ دهد و به کارمندان کمک می ‌کند تا اهداف شرکت را در نظر داشته باشند.

اهمیت و ضرورت لوگو برای شرکت های تجاری
طراحی لوگو و کاراکتر تجاری برای صنایع غذایی سرولات

همچنین، لوگو به مشتریان نشان می‌ دهد که شرکت به چه چیزی اعتقاد دارد و به چه هدفی می‌ پردازد. طراحی لوگوی شرکت مهندسی ابزار بسیار قوی در تبلیغات و بازاریابی است. با دیدن لوگو، مشتریان به خاطر خدمات شما فکر خواهند کرد و احتمال خرید آن ها بیشتر خواهد بود و به نفع شما است. لوگو به عنوان علامت تجاری شما، حقوق مالکیت شما را حفظ می ‌کند. با داشتن لوگو منحصر به فرد، سایر شرکت ‌ها نمی‌ توانند از آن استفاده کنند و شما را در قضایای قانونی حمایت خواهد کرد.

نکات مهم در طراحی لوگو تجاری  

قبل از شروع به طراحی لوگو و نام تجاری، باید هدف و هویت برند را به خوبی درک کنید. این اهداف شامل: محصولات یا خدمات ارائه شده، مشتریان هدف، ارزش ‌های برند و پیامی که می ‌خواهید به مخاطبان انتقال دهید، می شود. از سری نکات مهم در طراحی لوگو تجاری که باید مد نظر دهید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوگو باید ساده و قابل خواندن باشد. طرح‌ های پیچیده و پراز جزئیات ممکن است باعث ابهام در لوگو شود و نتوانید پیام خود را به درستی منتقل کنید.
  • رنگ ‌های استفاده شده در لوگو نقش بسزایی در تأثیر گذاری بر روحیه و حس مخاطبان دارند. رنگ ‌های مناسب با هماهنگی صحیح به کار بگیرید تا حس خاص و منحصر به فرد بودن برند کسب و کار خود را منتقل کنید.
  • نمونه لوگو تجاری باید با فلسفه و ایدئولوژی شرکت سازگار باشد.
  • فونت ‌های استفاده شده در لوگو باید خوانا و قابل تشخیص باشند. همچنین، فونت ‌ها باید با هویت برند سازگاری داشته باشند و به خوبی پیام مورد نظر را منتقل کنند.
  • طرح لوگو باید پاسخگو به استانداردهای فعلی جامعه باشد و در عین حال قابل تغییر در آینده باشد.
  • در طراحی لوگو صنعتی و تجاری، از دست‌ کاری و تغییرات زیاد در الگو های معروف پرهیز کنید و سعی کنید چیز جدید و خلاقانه ‌ای ارائه دهید.
  • لوگو باید قابل استفاده در رسانه ‌های مختلف باشد، از جمله چاپ، وبسایت، نمایشگر‌های کامپیوتر و تلفن همراه.
طراحی لوگو تجاری حرفه ای  
طراحی لوگو تایپ بازرگانان اندیشه پرداز مجدطلایی

طراحی لوگو تجاری حرفه ای  

یک طراحی اصولی و جذاب می تواند شما را به شهرت جهانی برساند. اهمیت طراحی لوگو برند تجاری را دست کم نگیرید. هرچه لوگو شما حرفه ای تر باشد نشان از باسابقه بودن و احترام شما به مخاطبان است. برای داشتن چنین لوگویی باید در انتخاب طرح نهایت دقت و سلیقه را به کار بگیرید.

بهتر است این کار را به دست افراد متخصص بسپارید و از طراحان حرفه ای کمک بگیرید تا طراحی لوگو شما را متناسب با نوع فعالیت، اسم برند و نیاز بازار طراحی کنند. مجموعه استودیو فهار با سال ها سابقه در زمینه طراحی لوگو و طراحی بسته بندی محصول بهترین و جذاب ترین لوگوها را برای شما طراحی و اجرا می کند. با مشاهده نمونه طراحی لوگوی تجاری می توانید با خیال راحت طراحی لوگو را به متخصصین استودیو فهار بسپارید.

هزینه طراحی لوگو تجاری
طراحی لوگو ترکیبی شرکت مدرن ریسورس بیزینس

هزینه طراحی لوگو تجاری

طراحی لوگو تجاری در سبک های مختلفی انجام می شود. طرح های ساده و مینیمال قیمت کمتری نسبت به طراحی های شلوغ و پیچیده دارند. البته سبک طراحی لوگو تنها عامل موثر بر هزینه طراحی لوگو تجاری نیست و عوامل دیگری همچون مدت زمان طراحی، تعداد تغییرات و اصلاحیه ها، انتخاب فونت و… هم بر روی قیمت اثر می گذارد. لوگو قلب هویت بصری برند شما است و هرچقدر برای آن هزینه کنید، به نفع شما خواهد بود و عملکرد سودآوری برایتان خواهد داشت. پس به چشم یک سرمایه گذاری موثر به آن نگاه کنید.

نمونه طراحی لوگو تجاری
طراحی لوگو ترکیبی کاراکتر تجاری پسته صادراتی برند یاشیل قطره

نمونه طراحی لوگو تجاری

احتمالاً بارها این توصیه را از افراد متخصص و طراحان شنیده اید که با بررسی نمونه طراحی لیبل محصول می توانید از آن ها ایده بگیرید و با خلاقیت خود یک طرح جدید و جذاب خلق کنید. این نکته طلایی در طراحی لوگو تجاری هم صدق می کند و شما می توانید نمونه لوگوهای تجاری برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید و از آن ها ایده بگیرید.

البته به هیچ عنوان نباید کپی برداری کنید و به دنبال طرح های جدید باشید. در ادامه برخی از محبوب ترین و متفاوت ترین لوگوهای طراحی شده توسط طراحان استودیو فهار را قرار داده ایم تا بتوانید با بررسی نمونه طراحی لوگو تجاری ساده و پیچیده یک طرح شیک انتخاب کنید و همچنین از کیفیت طراحی ها مطمئن شوید.

جمع بندی

لوگو باید اصیل و منحصر به فرد باشد تا برند شما را از رقبا متمایز کند. می توانید از اسم برند خود با کمی تغییر به عنوان لوگو هم استفاده کنید. البته به شرطی که اسم خاص، خوانا و کوتاه داشته باشید. در غیر این صورت می توانید از شعارهای تبلیغاتی، نماد حوزه فعالیت و دیگر اشکال خاص هم در طراحی آرم تجاری خود کمک بگیرید.

هر نوع طراحی که نیاز داشته باشید، طراحان ما برایتان اجرا می کنند. کافی است ایده های خود را با ما در میان بگذارید تا رنگ حقیقت به آن ها بزنیم. برای کسب مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از قیمت خدمات طراحی لوگو تجاری استودیو فهار می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت هم ارتباط بگیرید. ما همراه شما هستیم تا با یک لوگو خاص دیده شوید و به شهرت برسید.

5/5-(1امتیاز)

مطالب مشابه