طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی + ایده ها و نمونه کار ها

طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی
نمونه کارهای طراحی لوگو

زمانی که صحبت از طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی به میان می آید، احتمالا شما هم در ذهن خود یک رژ را تصور می کنید که اسم برند در اطراف آن نوشته شده باشد، اما باید بدانید که طراحی لولگو لوازم آرایشی تنها محدود به استفاده از اقلام آرایشی در لوگو نیست و با کمی خلاقیت می توان جذاب ترین و متفاوت ترین لوگوها را طراحی کرد. لوگو جزء مهمی از هویت بصری برند شما است که بر روی تبلیغات، جذب مشتری، افزایش فروش و… اثر می گذارد. باید تمرکز زیادی روی آن داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.

مجموعه استودیو فهار با تیم طراحی و گرافیست حرفه ای خود، زیباترین و شیک ترین لوگوهای لوازم آرایشی و بهداشتی را با نهایت ظرافت در سبک مدرن برای شما طراحی می کند. می توانید با خاطری آسوده طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی طراحی لیبل لوازم آرایشی بهداشتی خود را به این استودیو فهار بسپارید.

چرا طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی  مهم است ؟

چرا طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی مهم است ؟

لوگو، نمادی است که مخاطبان شما با آن شما را خواهند شناخت. در بین انبوهی از محصولات این لوگو است که سبب می شود مشتریان به راحتی شما را بشناسند. البته این تنها اهمیت طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی نیست و از دیگر اهمیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتماد سازی: یک لوگو قوی و جذاب، اعتماد مشتریان را به برند افزایش می ‌دهد.
  • تبلیغات: لوگو در تبلیغات و بازاریابی بسیار مؤثر است و باعث می‌ شود که برند در ذهن مخاطبان نقش پایه‌ ای داشته باشد.
  • تفکر خلاق و افزایش فروش: طراحان لوگو با ایده‌ پردازی و خلاقیت، لوگو های جذاب و منحصر به فرد را ابداع می ‌کنند که باعث جذب مخاطبین شده و در نتیجه فروش را افزایش می دهد.
  • تمایز: لوگو به عنوان نماد برند، باعث می ‌شود که برند از رقبای خود تمایز پیدا کند و در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

انواع لوگوی لوازم آرایشی

انواع لوگوی لوازم آرایشی

لوگو باید نمایانگر هدف و فلسفه برند شما باشد. با تأکید بر این نکته در طراحی لوگو لوازم آرایشی، مشتریان به راحتی می توانند با برند شما هم‌ صحبت شده و به آن اعتماد کنند. البته نباید از تاثیر جلوه و شمایل آن چشم پوشی کنید. لوگوهای لوازم آرایشی و بهداشتی انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان و همچنین مخاطبان خود انتخاب کنید. انواع لوگو های لوازم آرایشی عبارتند از:

  • مونوگرام
  • تایپوگرافی
  • لوگو تصویری
  • لوگو ترکیبی
  • لوگو انتزاعی
  • لوگو مسکات
  • لوگو سه بعدی
  • لوگو امبلم

رقابت در صنعت ارایشی بسیار زیاد است و برای اینکه در این رقابت از رقبای خود جا نمانید و بتوانید مخاطبان خاص خود را داشته باشید باید یک لوگو برجسته و جذاب انتخاب کنید. طراحی لوگو حرفه ای از شما یک برند حرفه ای و با سابقه می سازد که محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار می کند.

اصول طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی

اصول طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی

هر یک از انواع لوگوهای لوازم آرایشی را انتخاب کنید، در نهایت باید به یک سری اصول وفادار بمانید تا مشتریان را جذب کنید. از مهم ترین این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوگو باید قابل شناسایی باشد و در همه جا قابل استفاده باشد. این بدین معنی است که طراحی لوگو لوازم آرایشی باید قابلیت استفاده در همه جا، از جمله روی بسته بندی، تبلیغات، وب سایت و … را داشته باشد.
  • چیدمان مناسب، رنگ ها و فونت های مناسب در لوگو باعث می ‌شود که برند با یک تصویر همسان شود و در نتیجه شناخت برند را افزایش می ‌دهد و می تواند توجه مشتریان را جلب کند.
  • لوگو باید اصالت شرکت یا برند را نمایش دهد و با محصولات و خدمات شما همخوانی داشته باشد.
  • فضای مناسب حول لوگو بسیار مهم است. فضای مناسب به معنای فضای خالی حول لوگو است که نباید کمتر از ۱۰٪ از ابعاد کل لوگو باشد.
  • رنگ ‌های مورد استفاده در لوگو باید با محصولات و خدمات شما همخوانی داشته باشند. همچنین، از ترکیب رنگ ‌های زیاد در لوگو خودداری کنید.

ایده های طراحی لوگو برای لوازم آرایشی

ایده های طراحی لوگو برای لوازم آرایشی

برای لوگو لوازم آرایشی نیاز نیست حتما از اعضای صورت همچون لب و مژه و چشم و ابرو استفاده کنید. کمی جسور باشید و به سراغ اشکال و تصاویر جدید بروید. برای مثال:

  • گل ها و پتال

ظرافت در ذات خانم ها است و علاقه زیادی به گل دارند. استفاده از پتال یا همان گلبرگ و گل ها در طراحی لوگو لوازم آرایشی می تواند روحیه لطیف آن ها را برای خرید ترغیب کند.

  • نمادهای زیبایی

ناخن های لاک زده شده، قطره افتاده از رژ و… همگی می توانند به عنوان یک نماد زیبایی باشند که استفاده از آن در لوگو جذابیت بصری آن را بیشتر می کند.

  • اشکال هندسی

امروزه همه چیز به سمت مدرنیته حرکت می کند و استفاده از اشکال هندسی در لوگو می تواند این مفهوم را برساند که برند شما بسیار مدرن است.

مجموعه استودیو فهار با بررسی برند و محصولات شما، جدیدترین ایده های طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید در کنار طراحی لوگو از دیگر خدمات استودیو فهار همچون عکاسی محصولات آرایشی، ساخت تیزر تبلیغاتی و… هم استفاده کنید.

ویژگی های طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی خوب

ویژگی های طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی خوب

در کنار اصول طراحی لوگو لوازم آرایشی که باید رعایت کنید، بهتر است به یک سری نکات هم توجه داشته باشید تا لوگو بی نقص و خارق العاده ای را برای برند خودتان به ارمغان آورید. از مهم ترین ویژگی های یک لوگو خوب که نباید از آن غافل شوید، عبارتند از:

  • سادگی و قابل فهم بودن
  • قابلیت تغییر اندازه لوگو
  • اصالت
  • انتخاب فونت مناسب
  • استفاده از اسم برند در لوگو
  • رنگ بندی مناسب
  جمع بندی

طراحی لوگو لوازم آرایشی و بهداشتی می تواند بر روی میزان فروش محصولات شما تاثیر مستقیم داشته باشد. کیفیت محصولات بخشی از ماجرا است و لوگو نیز بخش دیگر که اگر به صورت جذاب و لوکس طراحی نشود، شان خود را برای جذب مخاطبان از دست خواهید داد و چه بسا تاثیر منفی هم بر روی فروشتان داشته باشد. فراموش نکنید که یک لوگو زیبا بسته بندی شکیلی را هم برایتان فراهم می کند.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه