طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

یکی از ضروری ترین لوازم بهداشتی مورد استفاده بانوان نوار بهداشتی است که علاوه بر کیفیت و قدرت جذب نوارها، بسته بندی این محصول نیز در فروش آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در بازار فروش و رقابت بین برندها، تنوع بسته بندی های زیادی برای آن وجود دارد. اما سوالی که مطرح می شود این است که بهترین شیوه بسته بندی نوار بهداشتی کدام است؟ کدام طراحی بسته بندی نوار بهداشتی جذاب و خلاقانه است؟

برای آنکه بتوانید یک طراحی بسته بندی نوار بهداشتی خلاقانه و زیبا داشته باشید که در عین زیبایی قابل حمل باشد باید این کار را به افراد حرفه ای بسپارید. مجموعه استودیو فهار با بهره گیری از جدیدترین ایده ها، منحصر به فرد ترین طراحی بسته بندی نواز بهداشتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

شما می توانید برای جلب نظر مشتریان و همچنین متمایز شدن در بین رقبا، خدمات طراحی بسته بندی محصول، لیبل و… خود را به ما بسپارید تا با نهایت سلیقه و با استفاده از جدیدترین ابزارها، چشم نواز ترین طراحی ها را برایتان اجرا کنیم.

انواع طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

انواع طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

نوار بهداشتی انواع بسیار متنوعی دارد. همین تنوع در آن باعث شده تا در انتخاب طراحی بسته بندی نوار بهداشتی کمی سردرگم شوید. چرا که طراحی شما باید متناسب با نوع این محصول باشد. در غیر این صورت مخاطب از خرید محصول شما صرف نظر خواهد کرد چرا که هیچ تناسبی بین آن ها وجود ندارد و این کمی آزاردهنده است. اما اگر بتوانید تناسب را برقرار کنید می توانید در نگاه اول رضایت خریداران را جلب نمایید.

برای انتخاب مناسب که بتواند ضمن محافظت از محصول رضایت خریداران هم جلب نماید، بهتر است بیش از هر چیزی انواع بسته بندی نوار بهداشتی را بشناسید و سپس با توجه به نیاز و بودجه ای که جهت طرحی بسته بندی نوار بهداشتی در نظر دارید، مناسب ترین نمونه را انتخاب کنید. از انواع طراحی بسته بندی نوار بهداشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش پلاستیکی بسته بندی نوار بهداشتی

پوشش پلاستیکی بسته بندی نوار بهداشتی

یکی از رایج ترین نوع بسته بندی نوار بهداشتی، استفاده از پوشش پلاستیکی است که تمامی قسمت های نواربهداشتی را پوشش می دهد. پلاستیک در برابر رطوبت ضد نفوذ بوده و به همین خاطر می تواند مانع از نفوذ آلودگی ها و سیالات به درون بسته شود.

همچنین در طراحی بسته بندی نوار بهداشتی چاپ روی آن بسیار ساده و راحت می باشد. شما می توانید به راحتی از هر نوع طرحی روی آن استفاده کنید. پلاستیک مزایای دیگری هم دارد که آن را به یک بسته بندی محبوب در بین خانم ها تبدیل کرده است. این مزایا عبارتند از:
1- وزن سبکی دارد و می توان به سهولت آن را حمل کرد.
2- ظاهری ظریف و جذاب دارد.
3- منعطف بوده و می توان در داخل کیف و… قرار داد.
4- قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد.

معمولا این روزها برای طراحی بسته بندی نوار بهداشتی با پلاستیک از تم رنگی بنفش و صورتی استفاده می شود. درست است که این ترکیب رنگی بسیار دخترانه و جذاب است اما برای متفاوت بودن باید انتخاب های جسورانه تری داشته باشید. می توانید از تم رنگی نارنجی، سبز، زرد و… استفاده کنید.

پاکت های پلاستیکی بسته بندی نوار بهداشتی

پاکت های پلاستیکی بسته بندی نوار بهداشتی

در این نوع بسته بندی، نوار بهداشتی ها به صورت چندتایی یا حتی تکی داخل پاکت های پلاستیکی قرار داده می شوند. از هر دو سمت پرس شده اند و از نظر بهداشتی گزینه خارق العاده ای هستند. می توانید این پاکت ها را داخل باکس یا جعبه ها هم قرار دهید. دست شما برای طراحی بسته بندی نوار بهداشتی کاملا باز بوده و می توانید طراحی های مختلفی را روی آن انجام دهید.

تنها باید به اندازه سطح بسته بندی توجه کنید و طرحی را اماده نمایید که متناسب با ابعاد سطح بسته بندی باشد. پاکت های پلاستیکی در اشکال متنوعی همانند: مکعب مربع، گرد، ذوذنقه و… قابل اجرا هستند. با در نظر داشتن ایده ها و طراحی های خود می توانید از این اشکال استفاده نمایید.

جعبه های مقوایی بسته بندی نوار بهداشتی

جعبه های مقوایی بسته بندی نوار بهداشتی

این جعبه ها ضخامت قابل قبولی دارند اما منعطف نیستند. همین امر باعث می شود تا جابه جایی آن برای خانم ها دشوار باشد. اما یک ویژگی چشمگیر دارد و آن هم تنوع در طراحی بسته بندی نوار بهداشتی است. شما می توانید به کمک مقوا جعبه هایی در اندازه ها و شکل های ظاهری گوناگون تولید نمایید که نوار بهداشتی را در دل خود جای داده و می تواند توجه همگان را به خود جلب کند.

این بسته بندی بیشتر برای نمونه های خانگی کارایی دارد و برای نوار بهداشتی مسافرتی پاسخگو نخواهد بود. چرا که علاوه بر منعطف نبودن، فضای زیادی را هم اشغال می کند. طراحی ظاهری این جعبه ها باید متناسب با شکل جعبه باشد.

شما نمی توانید از طراحی یک جعبه هرمی شکل برای جعبه مکعبی و… استفاده کنید. به همین خاطر بهتر است ابتدا نوع بسته بندی خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ طراحی آن بروید تا متناسب با بسته بندی انجام دهید.

جعبه های مقوایی را با توجه به خلاقیت خودتان می توانید در شکل های گوناگونی همچون: کیف، مکعب، استوانه و… طراحی نمایید. هرچقدر طراحی شما متفاوت تر باشد به همان اندازه بیشتر قادر به جلب توجه به از دیگران خواهید بود. این جلب توجه نتیجه ای جز افزایش فروش و سود شما به همراه نخواهد داشت.

پاکت های پلاستیکی شفاف بسته بندی نوار بهداشتی

پاکت های پلاستیکی شفاف بسته بندی نوار بهداشتی

این پاکت ها برای طراحی بسته بندی نوار بهداشتی گزینه مناسبی است. می توانید طراحی های مختلفی را روی آن ها چاپ نمایید. اما از آن جایی که قسمتی از رویه این پاکت ها به صورت پنجره دار و شفاف می باشد، نوار بهداشتی داخل آن دیده می شود.

هرچند این مسئله نباید باعث خجالت زدگی خانم ها شود اما برای آسایش و راحتی بیشتر آن ها بهتر است بعد از بسته بندی در پاکت های پلاستیکی شافاف آن ها را در ست های چندتایی داخل یک باکس قرار دهید. باکسی که باعث حمل ساده محصول شده و همچنین در برابر عوامل مختلفی از آن محافظت می کند.

لیبل های بسته بندی نوار بهداشتی

لیبل های بسته بندی نوار بهداشتی

یکی از شیوه های بسته بندی محصولات مختلف، استفاده از انواع لیبل است. این لیبل ها بر روی بسته بندی نهایی محصول چسبیده می شود و می تواند ظاهری متفاوت به آن ببخشد. طراحی لیبل باید متناسب با یک سری اصول و استانداردها انجام شود. برای مثال: برند سازنده حتما روی آن وجود داشته باشد. مواد به کار رفته در ساخت محصول، نحوه استفاده و… روی آن درج شود.

در کنار تمامی آن ها فضای زیادی را روی سطح بسته بندی اشغال نکند. شما می توانید از لیبل هم برای بسته بندی نوارهای بهداشتی استفاده کنید و جلوه ای خاص به بسته بندی خود ببخشید. همه چیز بستگی به خلاقیت شما خواهد داشت.

اهمیت طراحی بسته بندی نوار بهداشتی با کیفیت

اهمیت طراحی بسته بندی نوار بهداشتی با کیفیت

همانطور که می دانید، خانم ها بیشتر از آقایان به ظاهر توجه می کنند. ظرافت در ذات خانم ها نهادینه شده است. هرچقدر طراحی محصول شما زیبا، ساده و در عین حال ظریف باشد می تواند توجه بیشتری را جلب نماید و در نتیجه باعث فروش بیشتر شما شود. درست است که می توانید با یک طراحی بسته بندی نوار بهداشتی شکیل فروش بالایی داشته باشید و سود زیادی نصیبتان شود.

اما اگر می خواهید این سود دائمی باشد و مشتریان خود را به خریداران واقعی و همیشگی محصول خود تبدیل کنید، باید در کنار طراحی به کیفیت بسته بندی و همچنین کیفیت نواربهداشتی ها هم توجه کنید. بی شک اگر کیفیت مدنظر مصرف کننده برآوره نشود، در خرید بعدی هرچند که ظاهر جذاب داشته باشید نمی توانید مخاطب را برای خرید راضی کنید.

کیفیت در کنار طراحی دو عنصر مهم است که شما را از رقبانتان جلو می اندازد و می توانید بازار را در دست بگیرد. در زمان طراحی بسته بندی نوار بهداشتی به این نکته هم دقت کنید که تمامی نکات بهداشتی در آن رعایت شود و بتوانید تاییدیه وزارت بهداشت را دریافت نمایید. به سراغ طرح های خلاقانه و نوآورانه بروید که نمونه آن در بازار وجود ندارد و خریداران برای اولین بار در برند شما آن را می بینند. این نکته طلایی می تواند نقطه پرتاب برند شما باشد.

چاپ و اجرای طراحی خلاقانه لیبل و طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

چاپ و اجرای طراحی خلاقانه لیبل و طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

تولیدکنندگان نوار بهداشتی، معمولا این دغدغه را دارند که طراحی بسته بندی نوار بهداشتی متناسب با خواسته و تصور ذهنی آن ها انجام نشود. این دغدغه با استودیو فهار برای همیشه از بین خواهد رفت.

چرا که ما می توانید طرح های ذهنی شما را برای لیبل و همچنین بسته بندی محصول به واقعیت تبدیل کنیم. کافی است طرح ذهنی خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با شناخت سلیقه شما و همچنین تکمیل ایده ذهنی تان، یک طراحی متفاوت و زیبا برایتان اجرا کنیم.

تنها طراحی پایان کار نیست. چاپ آن از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. البته که جای نگرانی وجود ندارد. چرا که تیم استودیو فهار علاوه بر طراحی متناسب با سلیقه شما، چاپ آن را هم با کیفیت بالا و درجه یک برایتان انجام می دهد. کافی است اطلاعات و هویت بصری برندتان را در اختیار ما قرار دهید تا با خروجی کار شگفت زده شوید.

طراحی های انجام شده یک طرح اولیه و قابل ویرایش خواهند بود. شما می توانید طراحی بسته بندی نواربهداشتی را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز نکات آن را به تیم طراحی ارجاع دهید تا متناسب با خواست شما ویرایش و ادیت کنیم. رضایت شما و مخاطبانتان هدف اصلی ما در استودیو فهار است.

قیمت طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

قیمت طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

طراحی بسته بندی نوار بهداشتی به شیوه های مختلفی انجام می شود. همین تفاوت در شیوه طراحی باعث می شود تا قیمت های مختلفی هم داشته باشد. اما عوامل دیگری هم در تعیین قیمت طراحی بسته بندی نوار بهداشتی دخیل هستند که از بین آن ها می توان به کیفیت، سبک طراحی، ابعاد و… اشاره داشت.

استودیو فهار با استفاده از جدیدترین و منحصر به فرد ترین شیوه ها بهترین طراحی ها را برای شما اماده می کند که می توانید فروش خود را با این بسته بندی دو چندان کنید. نکته قابل توجه در خصوص طراحی های استودیو فهار این است که شما می توانید از طرح ارائه شده برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. چرا که تمامی فاکتورهای لازم برای طرح جهت استفاده در سال های آینده هم در نظر گرفته می شود.

نمونه طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

نمونه طراحی بسته بندی نوار بهداشتی

تا زمانی که نتوانید انواع طراحی های بسته بندی نوار بهداشتی را رصد کنید، انتخاب و اجرا طراحی دلخواهتان سخت خواهد بود. شما با بررسی نمونه کارهای رقبای خود و همچنین شناخت سلایق مشتری می توانید یک طراحی خاص داشته باشید.

ما در استودیو فهار نمونه کارهای زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما با بررسی این نمونه کارها می توانید ایده بگیرید و طرح های متفاوت تری را خلق کنید. همچنین از کیفیت کار تیم طراحی گرافیک استودیو فهار هم مطمئن شوید. نمونه کارهای زیر می تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت انتخاب طرح و کیفیت اجرا آن راحت سازند اما برای اطمینان بیشتر می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

یک طراحی بسته بندی نوار بهداشتی خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

یک طراحی بسته بندی نوار بهداشتی خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

نوار بهداشتی جزو اقلام مصرفی بهداشتی که رعایت نکات بهداشتی در طراحی بسته بندی نوار بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. طراحی آن باید غیر قابل نفوذ باشد. تا میکروب و هر گونه آلودگی دیگری قدرت نفوذ به آن را نداشته باشد. همچنین باید یک سری خصوصیات دیگر را داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تم رنگی ملایم و شاد داشته باشد.
  • آسان باز شو طراحی شود. خانم ها در دوران عادت ماهانه حوصله کلنجار رفتن با بسته بندی نوار بهداشتی و باز کردن آن را نخواهند داشت.
  • نام برند و هویت بصری تولید کننده روی بسته بندی وجود داشته باشد.
  • اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان همچون تعداد نوارهای داخل بسته، برند سازنده، تاریخ انقضا و… روی آن ثبت شده باشد.
  • طرح ساده ای در نظر بگیرید که همیشه و در طولانی مدت قابل استفاده باشد.
  • وزن آن زیاد نباشد و بتوان به راحتی حمل کرد.
  • در برابر عوامل محیطی همانند رطوبت، نور خورشید و… ایمن باشد.
  • انعطاف پذیر باشد.
  • فضای زیادی را اشغال نکند.
  • سازگار با محیط زیست باشد.

 

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه