تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی و تعیین قیمت نهایی

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی
نمونه کارهای ساخت فیلم صنعتی

خدمات مربوط به تولید تیزر تبلیغاتی با تعرفه‌های مختلفی انجام می‌شوند. هر شرکت ارائه دهنده خدمات تیزر تبلیغاتی کوتاه یک تعرفه مخصوص به خود را ارائه می‌دهد که اغلب تخت تاثیر امکانات، استعدادها و اعتبار شرکت تعیین می‌شود. بدون شک، هر چه کیفیت تولید بالا باشد، قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی افزایش پیدا خواهد کرد؛ اما تولید تیزر خلاقانه می‌تواند‌ بازگشت سرمایه خوبی برای شما داشته باشد، هرچقدر مجبور شوید پول بیشتری پرداخت کنید.

عوامل موثر در قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

عوامل متعددی در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی در تهران تاثیر دارند که شناخت آنها می‌تواند دیدگاه واضحی از نیازهایتان از جمله بودجه و اهداف بازاریابی شما ارائه دهد. بطور مثال اگر فیلمبرداری هوایی با هلی شات برای پروژه شما نیاز باشد، قیمت اتمام شده پروژه بیشتر خواهد بود. ابتدا باید بگوییم که مرحله پیش تولید مهمترین بخش هر تولید تیزر تبلیغاتی است. در این مرحله همه برنامه ریزی‌ها انجام می‌شوند تا محصول نهایی و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی نهایی مطابق با اهداف اولیه پروژه تولید شود. پیش تولید در هر نوع تیزر از جمله فیلم صنعتی از کارخانه یک مرحله مهم محسوب می‌شود.

در پیش تولید موارد زیر انجام می‌شوند:
  • بررسی کسب و کار (نوع صنعت، نقاط قوت، نقاط ضعف، اهداف و غیره)
  • شناسایی مخاطب هدف (جمعیت شناسی، سن، علایق و غیره)
  • تعیین موضوع، لحن، سبک و پیام تیزر براساس سناریو اولیه
  • تعیین جدول زمانی برای تولید، ویرایش و تحویل به کارفرما
  • تعیین مکان، طراحی صحنه، نورپردازی و تهیه تجهیزات لازم
  • تعیین افراد مورد نیاز (کارگردان، فیلمبردار، صدابردار، بازیگر و غیره)
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

اهمیت داستان و سناریو در ساخت تیزر تبلیغاتی

تولید تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای با یک سناریو خوب شروع می‌شود. یک تیزر تبلیغاتی موفق داستانی را بیان می‌کند که بینندگان می‌توانند با آن ارتباط عمیق برقرار کنند. سناریو به قدری باید قوی باشد که از ثانیه اول تا ثانیه آخر مخاطب را جذب خود کند. سناریو قوی می‌تواند‌ فروش محصول را افزایش دهد و باعث آگاهی از برند شود؛ بنابراین نام برند شما دهان به دهان می‌چرخد و شما جای پای خود را در بازار محکم‌تر می‌کنید.

بالا بودن کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید مردم تبلیغات شما را تماشا کنند، باید تحت تأثیر قرار گیرند؛ این به معنای توجه به جزئیاتی مانند پیام تیزر، نور، کیفیت صدا، سبک فیلمبرداری، سبک ویرایش و سایر موارد است. اگر کیفیت را توجه نکنید و تنها حواستان به قیمت معطوف باشد، هیچ چیز به دست نمی‌آورید! حتی یک تیزر تبلیغاتی بد می‌تواند‌ وجهه و اعتبار برند شما خدشه‌دار کند. پس کیفیت را اولویت قرار دهید.

پست پروداکشن (پس از تولید) فرآیند ویرایش، جلوه‌های بصری و طراحی صداست. همچنین این بخش هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی تهران را افرایش می‌دهد. بسته به اینکه چقدر زمان نیاز است، پس از تولید می‌تواند از یک هفته تا چند ماه طول بکشد. هرچه زمان بیشتری برای آن صرف شود، کیفیت و اثربخشی بالاتر می‌رود. از سویی دیگر، مدت زمان ساخت و متعاقب آن مدت زمان تیزر تاثیر مستقیم در قیمت دارند. اگر هم کسب و کار به عکاسی تبلیغاتی نیاز داشته باشد که این مورد نیز در هزینه لحاظ می‌شود.

امتیاز دهید

مطالب مشابه