طراحی لوگو آبمیوه و بستنی و تاثیری که در فروش بیشتر می گذارد

طراحی لوگو آبمیوه و بستنی

از اجزا اصلی تبلیغات برای فروش آبمیوه و بستنی، لوگوی آن است که نقش بسیار پررنگی هم در برندینگ دارد. آگر می خواهید فروش محصولات خوشمزه و لذیذ خود را دو چندان کنید، نیاز به طراحی لوگو آبمیوه و بستنی و تصاویر جذاب دارید که افراد را برای امتحان کردن طعم های جدید وسوسه کند. طراحی یک لوگو وسوسه انگیز کار هر کسی نیست و باید آن را به افراد متخصص و طراحان ماهر بسپارید.

طراحان استودیو فهار با شناخت اهداف برند و مغازه شما، سلیقه مخاطبان فعلی و… بهترین لوگوها را برایتان طراحی می کنند. قیمت طراحی لوگو بستنی و آبمیوه در استودیو فهار هم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. هرچند که این هزینه نیست و سرمایه گذاری است که ارگ به درستی انجام شود سود ان را در کم ترین زمان دریافت خواهید کرد.

تاثیر طراحی لوگو آبمیوه و بستنی در فروش
طراحی لوگو تایپ آبمیوه لوناک – دو زبانه

تاثیر طراحی لوگو آبمیوه و بستنی در فروش

طراحی لوگو آبمیوه و بستنی در برندینگ و فروش بیشتر نقش بسیار مهمی دارد. لوگو یک عنصر اساسی در شناخت و تشخیص یک برند است و به عنوان نماد شناخته شده آن عمل می‌ کند. طراحی لوگو باعث می ‌شود که برند شما در ذهن مشتریان ماندگار شود و اعتبار آن هم بیشتر شود.

لوگو مواد غذایی به علت رابطه مستقیم با صنعت خود، محصولات را قابل اعتماد تر نشان می دهند. طراحان لوگو سعی می ‌کنند تا با استفاده از رنگ ‌های جذاب، الگو های منحصر به فرد، نام تجاری خوانا را با حس خلاقانه و تازگی در کار خود القاء کنند و توجهات را در زمان خرید به سمت خود جلب کنند.

طراحان لوگو همچنین سعى دارند تا با استفاده از عناصری مانند: اشکال، نمادها و نوشتار، ارتباط بین برند و مشتری را تقویت کنند. یک لوگو قوی و جذاب می ‌تواند مشتریان  را تحریک به خرید کند. علاوه بر این، لوگو آبمیوه و بستنی می‌ تواند به عنوان یک عامل تفکر استراتژیک در بازاریابی عمل کند. با استفاده از لوگو، برندهای آبمیوه و بستنی ممکن است خصيصه های منحصر به فرد فروش خود را به مخاطبان نشان دهند.

نکات و اصول مهم طراحی لوگو آبمیوه و بستنی  

نکات و اصول مهم طراحی لوگو آبمیوه و بستنی  

طراحی لوگو آبمیوه و بستنی همچون بسته بندی زعفران صادراتی می ‌تواند به عنوان یک عامل مهم در تشخیص و شناخت برند شما عمل کند. البته باید نکات و اصول مهم در طراحی آن را رعایت کنید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سادگی

 لوگو باید ساده و قابل خواندن باشد. استفاده از فونت ‌های ساده و خط‌ های منحصربه فرد در طراحی لوگو آبمیوه و بستنی می‌ تواند به شناسایی بهتر برند کمک کند. درست است که حافظه دیداری مخاطبان قوی تر است اما نباید از طرح های خیلی پیچیده و سخت هم استفاده کنید. در طراحی لوگو ادویه جات سادگی طرح موجب شیک بودن کار نهایی می شود.

چرا که در این حالت تاثیر عکس خواهد داشت و مشتریان نمی توانند آن را به خاطر بسپارند. لازم به ذکر است که سادگی همیشه طرفدار دارد و شما می توانید از لوگو خود برای مدت زمان طولانی تری هم استفاده کنید.

  • رنگ

 استفاده از رنگ‌ های جذاب و مناسب با محصولات آبمیوه و بستنی در طراحی لوگو آبمیوه و بستنی، جذابیت لوگو را افزایش می ‌دهد. همچنین، رعایت تعادل رنگ ‌ها در طراحی لوگو پزشکی نقش مهمی در جذب نظر افراد دارد. معمولا زمانی که از لوگو ابمیوه و بستنی صحبت می شود رنگ نارنجی و سفید در ذهن ها تداعی می شود اما می توانید این تابو را بشکنید و به سراغ رنگ های جسورانه تری هم بروید.

  • شکل

استفاده از شکل‌ های خاص و قابل تشخیص، به لوگو هویت می بخشد. مثلاً، استفاده از شکل چشمه در لوگو آبمیوه می ‌تواند به تاکید بر تازگی و شفافیت محصولات شما کمک کند. یا وجود یخ در شکل لوگو همیشه نماینگر خنکی و تازگی آبمیوه های شما خواهد بود.

  • انعکاس برند

 لوگو باید بازتاب خلاقانه‌ ای از برند شما باشد. استفاده از عناصر مشخص و قابل تشخیص از برند، هویت لوگو را تکمیل می کند و باعث می شود تا اعتماد خریداران به محصولات شما بیشتر شود. اگر حرفه شما در خصوص معماری و ساختمان باشد، طراحی لوگو معماری می تواند عامل جذب مشتریان بسیار خوبی باشد.

  • قابل استفاده در همه سایزها

لوگو باید در هر سایز و اندازه ای به صورت خوانا و قابل شناسایی باشد. طراحی لوگو در فضای کاملا کوچک یا بزرگ، مهارت طراح را نشان می ‌دهد. هرچه طراحی لوگو آبمیوه و بستنی حرفه ای تر باشد، برای بسترهای مختلفی قابل استفاده خواهد بود و این برند شما را حرفه ای تر نشان می دهد.

  • حفظ تطابق با صنعت

 لوگو باید با صنعت آبمیوه و بستنی سازگار باشد. استفاده از عناصر مناسب و قابل تشخیص این صنعت، به شناسایی بهتر لوگو کمک می‌کند. این عناصر می تواند شکل میوه، بستنی و… باشد. یا در موارد دیگر مثل عطر و ادکلن، باید در طراحی لوگو عطر و ادکلن رایحه و بوی خوب عطر را به خوبی نشان داد.

  • حذف عناصر غیرضروری

 حذف عناصر غیرضروری و ابتکاری در لوگو، به سادگی و خلاقانه بودن آن کمک می کند. همچنین می توان با هر نوع بسته بندی آن را ست کرد. از قرار دادن حروف اضافه، کادر اطراف لوگو و… پرهیز کنید و لوگویی متناسب با سلیقه روز انتخاب کنید که هر بیننده ای را به وجد می آورد. لوگو های آرایشی و بهداشتی باید ساده و در عین حال شیک باشند پس در طراحی لوگو آرایشی بهداشتی از عناصر اضافی پرهیز کنید.

نمونه طراحی لوگو آبمیوه و بستنی
طراحی لوگو ترکیبی آبمیوه تونو

نمونه طراحی لوگو آبمیوه و بستنی

مراحل طراحی و ساخت لوگو بسیار زمانبر است. برای آنکه بتوانید این بازه زمانی را کوتاه تر کنید و همچنین یک بررسی کلی از لوگو های رقیب داشته باشید، می توانید از نمونه لوگو آبمیوه طراحی شده در استودیو فهار دیدن کنید. با بررسی نمونه طراحی لوگو آبمیوه و بستنی می توانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید و متفاوت تر از دیگر برندها در دنیای تبلیغات حاضر شوید.

 

جمع بندی

طراحی لوگو مغازه آبمیوه و بستنی فروشی می تواند تاثیر مستقیمی بر میزان فروش شما داشته باشد. این لوگو دائما در دید مخاطبان خواهد بود و بسیار مهم است که جذاب و قابل تشخیص باشد. اگر می خواهید یک لوگو حرفه ای داشته باشید باید سر کیسه را شل کنید. البته قیمت طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها رعایت نکات و اصول طراحی است.

استودیو فهار به صورت استاندارد در کم ترین زمان زیباترین لوگو ها را برای برند شما طراحی و اجرا می کند. قیمت طراحی لوگو آبمیوه و بستنی در استودیو فهار همچون قیمت طراحی جعبه و بسته بندی بسیار مقرون به صرفه بوده و می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

4.5/5-(2امتیاز)

مطالب مشابه