EN
EN

نمونه کار طراحی لوگو حبوبات سپندین

نمونه-کار-طراحی-لوگو-حبوبات-سپندین

“سپندین” برندی است برای یک کسب و کار خانگی که کار بسته بندی حبوباتی همچون عدس، لپه، لوبیا و نخود را انجام می دهد. و طراحی لوگو و طراحی بسته بندی خود را به استودیو سفارش داده است.

تاثیر طراحی بسته بندی بر فروش محصولات بر کسی پوشیده نیست و احتمالا در بحث بازاریابی شنیده اید که مشتریان پول به احساس خود می دهند و باید پک بسته بندی محصولات طوری طراحی شوند که وقتی مشتری آن را در قفسه فروشگاه، ویترین سایت و سپس در دستان خود می گیرد حس خوبی داشته باشد تا از بین برندهای مختلف بتواند انتخاب کند و تصمیم بگیرد که برای کدامشان هزینه بپردازد. پس هزینه طراحی بسته بندی که لباس محصول شماست، از جنس هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری در بازاریابی و تجارت پول ساز است.

طبق سفارش صاحب این برند که خواسته بودند المانهای برگ و خورشید و رنگ نارنجی در لوگو وجود داشته باشد، تیم طراحان گرافیک فهار برای طراحی لوگوی سپندین اتودهای متعددی طراحی کردند که در نهایت این لوگوی زیبا را مشتری تایید کردند که دارا تایپوگرافی فارسی و انگلیسی هم می باشد.

پس از طراحی و اخذ تایید طراحی لوگو، شروع پروسه طراحی بسته بندی حبوبات سپندین انجام شد که با کلیک بر روی نمونه کار آن در پایین می توانید مشاهده نمایید.

امتیاز دهید