ایده های خلاقانه در طراحی بطری و لیبل مایع ظرفشویی

طراحی لیبل و بطری مایع ظرفشویی
نمونه کارهای طراحی لیبل و بسته بندی محصولات حیوانی و کشاورزی

از مهم ترین قسمت های بسته بندی محصول شما، طراحی لیبل آن است که نقش پر رنگی هم در جذب مشتری و فروش دارد. از آنجایی که مایع ظرفشویی در معرض رطوبت قرار میگیرد و یک عنصر مورد نیاز برای پاکیزگی است، بسیار مهم است که لیبل آن ضد آب و در عین حال براق و منظم به نظر برسد. علاوه بر این در زمان طراحی بطری و لیبل مایع ظرفشویی باید به شکل و رنگ بطری هم دقت کنید و همچنین طراحی داشته باشید که با هویت بصری برندتان سازگاری داشته باشد.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

از این رو توصیه می کنیم طراحی لیبل بسته بندی محصولات خود بویژه طراحی بسته بندی مواد شوینده را به یک تیم حرفه ای و همه فن حریف بسپارید تا کیفیت طراحی لیبل مایع ظرفشویی شما تضمین گردد. استودیو فهار با سال ها سابقه در زمینه طراحی انواع بسته بندی و لیبل می تواند به بهترین شکل جذاب ترین لیبل ها را برایتان طراحی و اجرا کند.

 اهمیت طراحی بطری و لیبل مایع ظرفشویی در فروش و برندینگ

طراحی بطری مایع ظرفشویی و لیبل آن باعث می‌ شود که محصول شما از سایر رقبا تمایز پیدا کند. با استفاده از طرح‌ ها، رنگ‌ ها و الگوهای منحصر به فرد، مشتریان به سمت محصول شما جذب خواهند شد پس باید به سراغ رنگ های شاد و مخاطب پسند بروید تا در یک نگاه بین محصولات متنوع قفسه فروشگاه ها، محصول شما را انتخاب کنند.

طراحی بطری و لیبل مایع ظرفشویی در فروش و برندینگ اهمیت بسیاری دارد؛ طراحی لیبل بطری مایع ظرفشویی به عنوان نماینده شما به حساب می‌آید که هويت و شخصيت شما را نشان می دهد و می تواند با شکل ظاهری خود با مشتریان ارتباط برقرار کند. با استفاده از عنصر‌های گرافيکی، لوگو، رنگ‌ ها و قالب ‌بندی مناسب، شما قادر به تاثیرگذاری قابل توجهى روى ذهن مخاطبان خود خواهید بود که در نهایت منجر به افزایش فروش و سود می شود.

علاوه بر همه این ها، طراحی لیبل مایع لباسشویی باعث جلب اعتماد خریداران هم می شود. هرچه شما ارزش بیشتری به محصول خود بدهید و از طراحی های منحصر به فرد استفاده کنید، حس خاص و ارزشمند بودن را به مخاطب القا خواهید کرد و می تواند آسان تر به برند شما اعتماد کند.

انواع طراحی مایع ظرفشویی

انواع طراحی مایع ظرفشویی

دست شما برای انتخاب طراحی بسته بندی مواد شوینده کاملا باز است و می توانید آزادانه هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید. اما در این میان برخی از طرح ها تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب دارد و منجر به فروش بیشتر می شود. برخی از این طراحی ها عبارتند از:

  • طراحی فانتزی و انیمیشنی

احتمالا تا به امروز بارها شنیده اید که عقل مردم در چشمشان است! ساده از کنار این جمله رد نشوید؛ همه افراد در زمان خرید در کنار قیمت محصول، مجذوب ظاهر آن می شوند. طراحی های فانتزی و انیمیشینی برای لیبل مایع ظرفشویی بسیار جذاب است و می تواند توجهات را به خود جلب کند. پس در طراحی لیبل مایع ظرفشویی به این نکته توجه نمایید.

  • طراحی واقع گرایانه

این سبک از طراحی بطری مایع ظرفشویی برای نرم کننده، پودرهای ماشین لباسشویی و.. هم به کار می رود و شما در آن از تصاویر ظروف تمیز و برق زده استفاده می کنید. مخاطب با دیدن ظروف می تواند متوجه نوع کاربری این مایع شود و همچنین این حس در او القا می شود که این مایع می تواند ظروف را به آسانی تمیز کرده و برق بیندازد.

  • طراحی الهام گرفته از رایحه مایع ظرفشویی

این سبک در طراحی بسته بندی صابون هم به کار گرفته می شود. در مایع ظرفشویی مد نظر از چه اسانس و رایحه ای استفاده شده است؟ لیمو؟ گل یاس؟ یا…؟ کافی است طرح آن را روی لیبل قرار دهید تا خریداران به راحتی و بدون معطلی رایحه دلخواه خود را انتخاب کنند.

نکات مهم در طراحی لیبل و بسته بندی مایع ظرفشویی

در زمان طراحی لیبل و بسته بندی مایع ظرفشویی باید به سراغ طرح های جذاب بروید که خیلی شلوغ نیستند و از طرفی سادگی تو ذوق زنی هم ندارند. طراحی که ترکیب آن با اسم برند و لوگو شما هارمونی داشته باشد و بتواند به آسانی توجهات را به خود جلب کند. در نظر داشتن یک سری نکات و رعایت اصول طراحی لیبل مایع ظرفشویی باعث می شود که شما یک لیبل حرفه ای و موثر داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • به سایز و اندازه بطری مایع ظرفشویی هم دقت کنید. لیبل شما باید با تغییر سایز دفرمه نشود و بتواند سطح مشخصی از بطری را بپوشاند و به راحتی و با وضوح بالا قابل تشخیص باشد. این نکته مهم در طراحی بسته بندی مسواک و دیگر اقلام بهداشتی هم صدق می کند.
  • از رنگ های شاد و هیجان انگیز استفاده کنید. این رنگ ها به صورت ناخودآگاه حس شادابی در بیننده ایجاد می کنند و موجب می شود حس تمیزی و بوی پاکیزگی را لمس کنند. در نتیجه شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت.
  • اطلاعات کافی نظیر دمای نگهداری، ترکیبات به کار رفته در ساخت مایع، سطح پاک کنندگی، تاریخ انقضا و… را روی لیبل درج کنید.
  • لیبلی که طراحی می کنید در عین مقاوم بودن در برابر رطوبت باید به راحتی هم جدا شود. جدا شدن لیبل از بطری سبب می شود که کاربر بعدها از بطری خالی مایع ظرفشویی برای انواع کاردستی، نگهداری آب و… استفاده کند.
  • درج نشانگر امنیتی روی لیبل را فراموش نکنید. وجود این نشانگرها باعث می شود که مخاطب با خیال راحت خرید خود را انجام دهد چرا که از مواد خطرناک برای سلامت بدن در این مایع استفاده نشده است.
  • تناسب رنگی را در طراحی بطری مایع ظرفشویی حفظ کنید. این تناسب علاوه بر اجزا لیبل، باید بین لیبل و بطری هم رعایت شود. برای مثال: روی بطری سبز نمی توان از لیبل صورتی استفاده کرد.
نمونه طراحی بطری و لیبل مایع ظرفشویی

نمونه طراحی بطری و لیبل مایع ظرفشویی

پیش از انکه لیبل محصول خود را انتخاب کنید، بهتر است به سراغ نمونه طراحی لیبل مایع ظرفشویی و محصولات مشابه بروید تا از آنها ایده بگیرید. طراحی انتخاب شده شما برای محصول روی قیمت طراحی بسته بندی آن هم اثر می گذارد. به سراغ طرح های محبوب بروید که قیمت اجرا کمتری هم دارند تا قیمت فروش محصول شما هم مقرون به صرفه باشد و کاربر بتواند به راحتی آن را خریداری کنید. شما با بررسی نمونه طراحی لیبل مایع ظرفشویی استویدو فهار می توانید از کیفیت کار طراحان نیز مطمئن شوید و سفارش خود را با خاطری آسوده ثبت کنید.

    جمع بندی

 قیمت بطری مایع ظرفشویی و طراحی لیبل آن بر روی قیمت فروش محصول تاثیر مستقیم دارد. بی شک هرچه این هزینه کمتر باشد، قیمت فروش محصول هم کمتر بوده و در نتیجه میزان فروش بالایی خواهد داشت. مجموعه استودیو فهار به منظور رضایت مشتریان و همچنین رفاه بیشتر خریداران، با نازل ترین قیمت طراحی لیبل را برای شما انجام می دهد. می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و در کم ترین زمان با بالاترین کیفیت آن را تحویل بگیرید.

5/5-(3امتیاز)

مطالب مشابه