طراحی بسته بندی ژیلت

بسته بندی ژیلت
نمونه کارهای طراحی بسته بندی

در زمینه ی لوازم آرایشی و بهداشتی، ژیلت ها یکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین محصولاتی هستند که به صورت روزمره و توسط اکثر اقشار جامعه به ویژه نسل جوان، استفاده می شوند. طراحی بسته بندی لوازم آرایشی به ویژه طراحی بسته بندی ژیلت به دلیل تماس مستقیم با پوست، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ژیلت ها اگر کوچک ترین آلودگی را به همراه داشته باشند، به راحتی می توانند انواع بیماری ها و حساسیت های پوستی را به فرد مصرف کننده منتقل کرده و فرد را مجبور به گذراندن درمان های دوره ای و طولانی پوستی کنند.

خدمات تخصصی

استـــودیو فهـــار

 طراحی هویت بصری، رعایت بهداشت و سلامت کالا و در عین حال حفظ کیفیت محصول از مهمترین ویژگی های محصولات بهداشتی مثل ریش تراش هستند. استودیو فهار ارائه دهنده ی ایده های ناب و جدید برای بسته بندی محصولات شما، آماده ارائه خدمات می باشد.

اهمیت طراحی بسته بندی ژیلت در معرفی برند محصول

ژیلت یکی از حساس ترین محصولات بهداشتی و آرایشی است. طراحی بسته بندی این محصول مانند طراحی بسته بندی مسواک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که به دلیل تماس مستقیم آن با سطوح پوست، به راحتی می تواند آلودگی را به پوست منتقل کرده و سبب ایجاد عفونت های قارچی یا ویروسی گردد.

مرغوبیت کالا و کیفیت بالای محصول در کنار بسته بندی ریش تراش اصولی ارزش پیدا می کند. زیرا هر چقدر هم، کیفیت جنس بالا باشد ولی در بسته بندی محصول ایرادی وارد باشد، به مرور کیفیت جنس کاهش پیدا می کند. از دیگر مواردی که به ضرورت طراحی بسته بندی ژیلت و طراحی لیبل محصول اشاره می کند، جذابیت ظاهری کالا است.

اهمیت طراحی بسته بندی ژیلت در معرفی برند محصول

می توان گفت طراحی بسته بندی هر محصول، اولین مسیر برای تبلیغات آن به شمار می رود. با طراحی بسته بندی ریش تراش خاص می توان در مدت زمان کم، جایگاه خود را در بین دیگر محصولات رقبا پیدا کرد. طراحی کالا باید طوری باشد که نظر مشتری را از بین انواع محصولات مشابه دیگر به خود جذب کرده و به اندازه ی کافی چشم نواز باشد.

مورد دیگر در برندینگ محصولات آرایشی مثل طراحی بسته بندی لوازم بهداشتی، طراحی لوگو لوازم آرایشی و به ویژه طراحی لیبل، متمایز کردن محصولات اصل از محصولات فیک موجود در بازار است. متاسفانه لوازم آرایشی و بهداشتی جزو محصولاتی هستند که اجناس فیک مشابه آن ها به وفور در بازار دیده می شود. بسته بندی مرغوب و اصولی، نشان گر برتری محصول بوده و می تواند جنس اورجینال و اصل را از محصولات تقلبی متمایز کند.

نکات مهم در طراحی بسته بندی ژیلت

نکات مهم در طراحی بسته بندی ریش تراش

در طراحی بسته بندی ژیلت چندین نکته حائز اهمیت است که رعایت این نکات تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت و همچنین فروش محصول خواهد داشت. از جمله نکات مهم در طراحی بسته بندی ژیلت عبارت اند از:
  • جذابیت بصری: یکی از مهم ترین اصول در بسته بندی هر کالا، ایده های منحصر به فرد و خاص، در طراحی آن محصول است. طراحی باید به گونه ای باشد که در عین رعایت استانداردهای بسته بندی و حفظ کیفیت کالا، ظاهری جذاب به محصول ببخشد و باعث تمایز آن از محصولات مشابه دیگر شود.
  • طراح لیبل بسته بندی: در هنگام خرید محصول، مشتری به دنبال اطلاعات کافی بر روی محصول است. طراحی لیبل باید به گونه ای انجام شود، که مشخصات مورد نیاز محصول به صورت واضح بر روی آن درج و مشخص شود. مشخصات روی لیبل شامل نام محصول، لوگو آرایشی بهداشتی، تاریخ تولید و انقضا، مشخصات مصرف محصول و ….می باشد.
  • رعایت اصول بسته بندی: بسته بندی محصول باید به گونه ای طراحی شده باشد که هیچ گونه رطوبت و هوای آزاد به درون بسته نفوذ نکند. زیرا با نفوذ هوای آزاد به درون بسته، ممکن است میکرو ارگانیسم ها و دیگر آلودگی ها به داخل بسته وارد شده و با مصرف کالا توسط فرد و تماس با پوست باعث عفونت و دیگر بیماری های پوستی شود.
  • سهولت در حمل و نقل: مورد دیگر، بسته بندی ساده تر و حمل و نقل آسان تر محصول است.
نمونه طراحی بسته بندی ژیلتنمونه طراحی بسته بندی ژیلت

طراحی های مختلفی در بازار برای بسته بندی ژیلت وجود دارد که هر کدام ممکن است، نقاط ضعف و قوت خود را داشته باشد. ولی در مجموع، مهمترین و بارز ترین خصوصیت برای طراحی بسته بندی ژیلت، وضوح مشخصات درج شده روی بسته بندی آن است. ژیلت ها به دلیل استفاده برای افراد با خصوصیات مختلف، بسیار متنوع هستند.

آن ها بر حسب جنسیت، ضخامت مو، محل استفاده، نوع پوست افراد و …. تقسیم بندی می شوند. بهترین روش برای درج بهتر این مشخصات استفاده از رنگ در طراحی بسته بندی ژیلت است. ایده های نو آورانه باعث سهولت در خرید شده و همین امر رضایت مشتری را به همراه دارد.

  جمع بندی

امروزه ژیلت ها یکی از پر کاربردترین محصولات در حیطه ی لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. از آن جایی که این محصولات توسط هر جنس و قشری در جامعه مصرف می شوند، حفظ کیفیت و رعایت اصول بسته بندی این محصولات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

طراحی بسته بندی ژیلت باید به گونه ای باشد که علاوه بر طراحی بسته بندی جذاب و هوشمندانه به بالا بردن کیفیت محصول در طول مدت زمان، کمک کند. شرکت هایی هستند که با مهارت کافی در این زمینه می توانند به شرکت های تولیدکننده کمک کرده و ایده های خود را در اختیارشان قرار دهند.

استودیو فهار با کادری مجرب و کارشناسان ماهر، پیشتاز در طراحی بسته بندی انواع محصولات با ایده های جذاب و نو هستند. پر واضح است که بسته بندی کالا ارتباط مستقیم با کیفیت و در نتیجه میزان فروش آن محصول دارد.

4.7/5-(3امتیاز)

مطالب مشابه