EN
EN

طراحی لوگو ترکیبی نمایشگاه مجازی هایپر اکسپو

طراحی لوگو ترکیبی نمایشگاه مجازی هایپر اکسپو
تکنیک صنعت رده سال طراحی سفارش دهنده
لوگو ترکیبی، فونت ساده نمایشگاه نمایشگاه مجازی 1396 شرکت هایپر اکسپو

مشتری مداری ، نوآوری ، پایداری و کیفیت بی انعطاف پذیر این ها همان چیزی هستند که از زمان تأسیس آن ‏یعنی سال 1396، هایپر اکسپو را به یکی از ارائه دهندگان اصلی نمایشگاه های مجازی و رویدادها جانبی آن تبدیل ‏کرده است. طی چند سال آینده ، هدف ما کمک به پیشرفت پروسه دیجیتال در ارتباطات و رویدادها و به اشتراک ‏گذاشتن این پیشرفت ها با مشتریان ما می باشد.‏

امتیاز دهید