تکنیک | صنعت | رده | سال طراحی | سفارش دهنده |
---|---|---|---|---|
لوگو ترکیبی، تایپوگرافی | نمایشگاه | نمایشگاه مجازی | 1396 | شرکت هایپر اکسپو |
مشتری مداری ، نوآوری ، پایداری و کیفیت بی انعطاف پذیر – این ها همان چیزی هستند که از زمان تأسیس آن یعنی سال 1396، هایپر اکسپو را به یکی از ارائه دهندگان اصلی نمایشگاه های مجازی و رویدادها جانبی آن تبدیل کرده است. طی چند سال آینده ، هدف ما کمک به پیشرفت پروسه دیجیتال در ارتباطات و رویدادها و به اشتراک گذاشتن این پیشرفت ها با مشتریان ما می باشد.