تکنیک | صنعت | رده | سال طراحی | سفارش دهنده |
---|---|---|---|---|
لوگو ترکیبی، فونت | پوشاک | لباس زیر مردانه | 1397 | گروه تولیدی نایس پوش |
یک فروشگاه یا برند لباس برای اینکه بتواند فروش و سودآوری بیشتری داشته باشد باید مخاطبان و مشتریان بیشتری را به محصولات خود جذب نماید. از سوی دیگر مخاطبان به خرید لباس و پوشاک از محصولی روی میآورند که به خدمات آن اعتماد داشته باشند و از کیفیت پوشاک آن اطمینان داشته باشند. لازمه ایجاد این حس اعتماد داشتن لوگو برای توسعه برند است. لوگو برند پوشاک و فروشگاه ها نه تنها برندینگ شما را بهبود می بخشد بلکه موجب اعتماد بیشتر مخاطبان به محصول شما می شود. همچنین با داشتن لوگوی منحصربفرد، برند شما در ذهن مشتریان باقی می ماند و خرید بعدی آنها نیز از فروشگاه شما خواهد بود.
لوگو ترکیبی گروه تولیدی نایس پوش یکی از نمونه کار های طراحی لوگو پوشاک در استودیو فهار است که توسط طراحان ماهر این مجموعه صورت گرفته است. فرآیند طراحی لوگو در استودیو فهار به صورت ارتباط نزدیک با صاحان کسبوکار در هر مرحله طراحی است تا لوگوی آنها کاملا مطابق با سلیقه و تصورات آنها باشد. در طراحی لوگو ها از تکنیک های کاربردی و نوین استفاده می گردد که هم مطابق با سلایق امروزی باشد و همچنین بتواند در میان سایر برندها خود را به خوبی نشان دهد.