برندهای حوزه سوغات خراسان که طلای سرخ (زعفران)، بیشترین سهم در سبد محصولات آن ها را دارد، برای توسعه بازار خود در برخی موارد نیاز به ریبرندینگ و اصلاح ساختار و لی اوت بسته بندی محصولات خود دارند.
“زعفران نامی” در راستای ارتقاء جایگاه خود در بازار پر رقابت شرکتهای عرضه کننده زعفران و سوغات خراسان و تبدیل به صنایع غذایی “نامی”، ری دیزاین لوگو و طراحی بسته بندی محصولات خود را با استودیو توسعه برند فهار آغاز کرده است.
در ماراتن توسعه بازار و برندینگ خدمات و محصولات شما با ایدههای خلاق و متفاوت در کنار شما هستیم.
نمونه کار طراحی لوگو نامی
سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید