EN
EN

طراحی بسته بندی مواد غذایی و دارویی

طراحی بسته بندی مواد دارویی

در بازار رقابتی امروز ، بسته بندی یکی از موثر ترین ابزار های بازاریابی در جذب مشتری و فروش محصولات به خصوص محصولات تند مصرف است . بسته بندی محصول کارکردهای مختلفی اعم از حفاظت و نگهداری از محصول و جذب مشتری و کمک به فروش محصول را بر عهده دارد . در واقع دانش طراحی بسته بندی ترکیبی هوشمندانه از طراحی صنعتی،طراحی محصول،گرافیک دیزاین ،برندینگ،تبلیغات، بازاریابی و فروش است، از آنجایی که بسیاری از خریدهای مصرف کنندگان در فروشگاه ها به صورت برنامه ریزی نشده ، آنی و تحت تاثیر احساسات انجام می گیرد و با توجه به اینکه برخی از ویژگی های کالا مانند بسته بندی مناسب و زیبا می تواند باورهای خریداران در خصوص عملکرد کالا را تحت تاثیر قرار دهد، نقش بسته بندی در جذب مشتریان بسیار حایز اهمیت است . عوامل متعددی در جذابیت بسته بندی و تاثیر آن بر جلب توجه مشتریان موثر است.
نقش طراحی و گرافیک بسته بندی از جمله رنگ، شکل، انداره ، ساختار، تصاویر، ترکیب بندی، نوشتار و سایر متغیرهای مربوط به طراحی و گرافیک در جذب مشتری و کمک به فروش کالا در کنار شناخت مواد، مصالح،تکنیک های چاپ و زیباسازی،ساختار شناسی احجام در پروسه طراحی صنعتی و تولید نیز نقش اساسی در تاثیر گذاری یک محصول در قفسه فروشگاه برای خریدار دارد.

اگر شما هم به دنبال راهکار هایی برای بسته بندی محصولات خود هستید، استودیو توسعه برند فهار با ارائه راهکارهای بسته بندی (فلزی، مقوایی، شیشه ای و … ) آماده یاری شما در این زمینه است. کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما یک مشاوره تخصصی در حوزه کسب و کارتان به شما ارائه کنند.

موبایل: 09123128430

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید