EN
EN

نمونه کار طراحی بسته بندی صادراتی زعفران برند فانوس الاحلام

طراحی بسته بندی صادراتی زعفران فانوس الاحلام

زعفران که به «طلای سرخ» معروف است، به‌خاطر طعم غنی، رنگ زنده و فواید بی‌شمارش برای سلامتی شهرت دارد. طرح‌های بسته‌بندی ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پیچیدگی و انحصار این ماده ارزشمند را منعکس می‌کنند و تضمین می‌کنند که زعفران شما در بین رقبا برجسته باشد.

طراحی بسته بندی صادراتی زعفران باید جوهره تجمل، اصالت و صنعتگری دقیق را دربرگیرد. از طریق عناصر طراحی نوآورانه، تایپوگرافی زیبا و الگوهای پیچیده با الهام از گل زعفران، بسته‌بندی ایجاد می شود که ارزش محصول شما را بالا می‌برد و خریداران را مجذوب خود می‌کند.

بسته بندی صادراتی زعفران فانوس الاحلام برای صادرات به انگلستان، نمونه کار جدید استودیو فهار در طراحی بسته بندی زعفران است. تکنیک های بکارگرفته شده در این بسته بندی، طراحی جعبه هاردباکس با نقوش ایرانی-اسلامی طراحی شاپینگ بگ با بهره گیری از نگارگری ایرانی به همراه کاتالوگ معرفی محصول به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای لوگوی فانوس الاحلام.

علاوه بر این، بسته‌بندی ها برای محافظت از زعفران در حین حمل و نقل طراحی شده است. در طراحی بسته بندی از تکنیک های خلاقانه برای نشان دادن حفظ، عطر و بوی زعفران استفاده می کنیم.

سایر نمونه کارهای این برند
4/5-(1امتیاز)