طراحی بسته بندی آب نبات نقش مهمی در جذب مصرف کنندگان، محافظت از محصول و انتقال هویت برند دارد. طراحی بسته بندی آب نبات باید از نظر بصری جذاب، کاربردی و بتواند توجه خریداران بالقوه را به خود جلب کند.
اول از همه، طراحی پاکت بسته بندی آب نبات باید از نظر بصری جذاب باشد. رنگ های روشن، گرافیک جذاب و تایپوگرافی چشم نواز می تواند محصول را در قفسه فروشگاه ها متمایز کند و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. طراحی باید منعکس کننده شخصیت آب نبات باشد، خواه سرگرم کننده و بازیگوش، ظریف و پیچیده باشد یا نوستالژیک و ساده.
شکل و ساختار بسته بندی نیز اولویت مهمی است. اشکال منحصر به فرد یا طرح های بسته بندی نوآورانه می تواند حس تازگی و جذابیت را ایجاد کند و آب نبات را برای مصرف کنندگان جذاب تر کند. علاوه بر این، بسته بندی باید عملی و راحت باشد و امکان باز کردن و بسته شدن مجدد را به راحتی فراهم کند.
بسته بندی آبنبات لاو کندی از نمونه کارهای طراحی بسته بندی محصول در استودیو فهار است که با توجه به ماهیت محصول و طرح های مدنظر مشتری طراحی و اجرا گشته است.