EN
EN

طراحی لوگو شرکت کیش گوشت فارس (ویلو)

طراحی لوگو شرکت کیش گوشت فارس (ویلو)

vilo

تکنیک صنعت رده سال طراحی سفارش دهنده
لوگو ترکیبی، تایپوگرافی فانتزی، قاب لوگو غذایی پروتئین 1394 شرکت کیش گوشت فارس (ویلو)

یکی از جذابترین پروژه های برندینگ، گرافیک دیزاین که در سال 1394 انجام دادیم، پروژه توسعه برند محصولات گوشت، پروتئین شرکت کیش گوشت فارس در جزیره زیبای کیش با مدیریت جناب آقای محمدی و برادران بود که در ابتدا با انتخاب نام تجاری برند به اسم ولیو محمدی آغاز شد و با طراحی لوگو (نشانه، نشان تجاری) ادامه پیدا کرد و بعد عکاسی صنعتی از محصولات و طراحی بسته بندی و بسته هویت بصری کل برند با جزییات شامل تابلوهای سردرب، ماشین های پخش، لباس فرم و ست اوراق اداری و هر جزییاتی که لازمه ایجاد هویت بصری یکپارچه بود، انجام شد.

طراحی گرافیک نقش لباسی را دارد که شما تن برند خود می کنید. و بخشی از ساختن نگاه مشتری به خدمات و محصولات شماست، پس از انتخاب اسم تا طراحی لوگو شما باید حساسیت خرج بدید تا زمان پروموشن و شروع کمپین تبلیغاتی همه چیز رو باید در نظر بگیرید. ما در استودیو توسعه برند فهار سعی می کنیم تمام دانش و تجربیاتمون رو برای ارتقاء جایگاه برند شما بکار بگیریم، خوشحال میشیم با نظرات سازندتون ما رو در ادامه مسیر یاری کنید.

همچنین برای این شرکت سفارش های دیگری مانند طراحی لیبل بسته بندی گوشت، طراحی بسته بندی کباب، طراحی ست اداری، عکاسی تبلیغاتی محصول و… نیز انجام شده است که در پایین می‌بینید.

امتیاز دهید