EN
EN

نمونه کار ساخت لوگو موشن یاشیل قطره

نمونه کار ساخت لوگو موشن یاشیل قطره

ساخت لوگو موشن یاشیل قطره توسط استودیو توسعه برند فهار
شرکت یاشیل قطره فعالیت رسمی خود را از سال 1376 با عنوان ( مجتمع کشاورزی رجعین دشت) آغاز کرد که خود یکی از اولین مصرف کنندگان و مروجین نوار آبیاری نوین در سطح کشور می باشد.
در سال 1385 با تولید انواع نوار آبیاری قطره ای با هدف ترویج سیستم های نوین آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب وارد عرصه صنعت شد…
این شرکت با دارا بودن مجتمع کشاورزی تحقیقی،ترویجی و آموزشی و با مدیریت علمی و عملی در کمترین زمان موفق به کسب انواع استانداردها،تاییدیه ها و گواهینامه ها در سطح ملی و بین المللی گردید.
این مجموعه یکی از اولین تولیدکنندگان سیستم های آبیاری در سطح ملی بوده و مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی و دارای تجهیزات مدرن آزمایشگاهی می باشد.
تولیدات این شرکت به ترتیب ظرفیت تولید انواع نوار آبیاری بغل دوخت و پلاکدار(Flat Tape)،لوله پلی اتیلن از انواع آسان بست(اتصال فوری) و کلاف، لوله لی فلت و تجهیزات آبیاری می باشد و به منظور سرویس دهی مطلوب تر به مشتریان خود اقدام به واردات انواع فیلتراسیون و تجهیزات جانبی آبیاری از کمپانی های معتبر دنیا می نماید و مصمم است در کمترین زمان به یکی از تولیدکنندگان شاخص سیستم های آبیاری در سطح خاورمیانه تبدیل گردد.

از مهمترین اهداف شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-افزایش راندمان آب و آبیاری
2- حفظ منابع آب و خاک
3- ایجاد امنیت شغلی برای بهره بردارران کشاورزی
4- تغییر دیدگاه جامعه به بخش کاشورزی از معیشتی به اقتصادی
5- انتقال دانش روز به بخش کشاورزی

امتیاز دهید