EN
EN

نمونه کار طراحی بسته بندی زغال شمس

طراحی بسته بندی زغال شمس

طراحی بسته بندی زغال کباب یکی از جنبه های مهم بازاریابی و حفظ خریداران محصول شما است. بسته بندی زغال کباب باید نه تنها از نظر بصری جذاب باشد، بلکه در محافظت از زغال سنگ نیز کاربردی و موثر باشد.

نکته مهم در طراحی این است که طراحی بسته بندی زغال باید به صورت کاربردی شود. باید یک بسته بندی ایمن و هوابند ایجاد کند که از رسیدن رطوبت و هوا به زغال جلوگیری کند. این کار به حفظ کیفیت و اطمینان از کیفیت زغال هنگام استفاده برای پخت و پز کمک می کند. بسته بندی باید در برابر حرارت نیز مقاوم باشد، زیرا زغال کباب اغلب در محیط های بیرونی نگهداری می شود که ممکن است در معرض نور خورشید یا دمای بالا باشد.

بسته بندی جعبه ذغال شمس از نمونه کارهای جدید استودیو فهار است که نکات گفته شده در بالا کاملا در این طراحی رعایت شده است.

لیبل حاوی اطلاعات شفاف و مورد نیاز برای بسته بندی زغال سنگ کباب ضروری است. طراحی لیبل باید شامل اطلاعات مهمی مانند نام محصول، لوگوی برند، مقدار و هر دستورالعمل خاصی برای استفاده یا نگهداری زغال باشد. علاوه بر این، اعمال هشدارها یا دستورالعمل‌های ایمنی بر روی بسته بندی برای اطمینان از جابجایی مناسب و جلوگیری از خطرات احتمالی ممکن است مفید باشد.

سایر نمونه کارهای این برند
امتیاز دهید