EN
EN

تولید محتوا

تولید محتوا پادشاه نیست. توزیع درست و هدفمند محتوا پادشاه است.

محتوای سبز تولید کنید. تولید محتوا را نمی‌توان فقط متن دانست. محتوا می‌تواند پیام یک ایمیل تشکر یا طراحی یک تصویر جذاب برای صفحه ۴۰۴ وبسایت باشد. محتوا با توجه به جنس کسب و کار شما می‌تواند متن یک کاتالوگ، راهنمای استفاده یا اسلایدهای آموزشی در یک وبینار باشد. بازاریابی محتوایی حدود ۶۰ درصد از سایر کانال‌های بازاریابی ارزانتر است و می‌تواند حتی بار اضافی را از دوش کارمندان یک شرکت بردارد بزرگترین مزیت محتوا این است که همیشه در دسترس کاربران است و با ویرایش‌های محتواهای قدیمی مخصوصاً برای وبسایت می‌توان استراتژی‌های جدیدی ساخت. شروع فعالیت‌های بازاریابی با تولید محتوا موانع کمتری دارد و مکمل بازاریابی دهان به دهان است. بازاریابی محتوایی، یک نوع بازاریابی درونگرا است که در مقایسه با بازاریابی برونگرا، اثرگذاری بیشتری دارد و بهترین ابزار برای افزایش کانورژن در قیف فروش است

آیکون ویدئویی استودیوی فهار

تولید محتوای ویدیویی

ساخت ویدیوهای آموزشی و تیزر با هدف ایجاد ارتباط چندحسی و اثرگذاری بالا برای خوراک محتوای سوشال مدیا، سایت و کمپین یک ویدیو می تواند محتوای غنی برای سرگرم کردن مخاطبان سوشال مدیا، لندینگ و پلتفرم هایی نظیر آپارات و یوتیوب باشد.

تولید محتوای تصویری

تولید اینفوگرافیک و تصاویر فتومونتاژ با هدف تامین محتواهای تصویری برای حضور قدرتمند در شبکه های اجتماعی و وبسایت با ایجاد چرخش رسانه ای یا چرخ و فلک محتوا، برای یک محتوا هزینه کنید ولی در چند رسانه از آن استفاده کنید. یک تصویر می تواند همزمان در سایت، سوشال و بیلبورد استفاده شود

عکاسی از محصولات

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

سوشال‌ها به کمک اسمارت‌فون‌ها از هر انسان یا بیزینس، یک رسانه کوچک ساختند که می‌تواند در انتشار اخبار یا فروش محصولات، حتی از یک وبسایت سریعتر و بهتر عمل کنند. هر بیزینسی با هر مخاطبی داشته باشید وجود سوشال‌های مختلف با کاربری های متفاوت، دست شما را باز نگه می‌دارد.

تولید محتوای اینفوگرافیک

زمانی که اطلاعات زیادی را می خواهید تنها در یک اسلاید به صورت مصور بگنجانید اینفوگرافیک ها بهترین گزینه هستند ساخت و طراحی اینفوگرافیک با هدف استفاده در ارائه های سازمانی، محتوای رسانه های تخصصی نظیر لینکدین.

تولید محتوای میکروکپی

طراحی میکروکپی با هدف تکمیل محتواهای تصویری و ویدیویی در کمپین های محیطی و 360 طراحی تگ لاین و میکروکپی برای یک برند با هدف ماندگاری پیام های یک برند در ذهن کاربران می تواند برای شما ایجاد تمایز نماید

تولید محتوای بنر گیف

با هدف انتشار در پلتفرم های تبلیغات نمایشی، اپلیکیشن ها، سوشال مدیا و وبسایت از محتواهای موشن و انیمیشن می توانید گیف های کوتاه بسازید گیف ها به دلیل جلب توجه و ذات هدایت گری محتوای مناسبی برای کمپین ها و محتوای وبسایت و اپلیکیشن هستند

Wallpapers-maker-what-is-a-wallpaper

تولید محتوای صوتی (پادکست)

تولید محتوای تخصصی متنی برای استفاده در بخش های آنلاین و آفلاین بیزینس نظیر سایت، سوشال مدیا، روابط عمومی، کاتالوگ و … تولید محتوای تخصصی با هدف کانورژن بالا و افزایش فروش در زمینه B2B یکی از چالش های اساسی در وب فارسی است.

Podcast-Man-v2

نریت کارخانه آسان پک

به سفارش نامزی فود: اولین تولیدکننده آبزیان قطعه‌بندی شده و بسته‌بندی غیر منجمد

به سفارش نامزی فود: اولین تولیدکننده آبزیان قطعه‌بندی شده و بسته‌بندی غیر منجمد
به سفارش نامزی فود: اولین تولیدکننده آبزیان قطعه‌بندی شده و بسته‌بندی غیر منجمد
به سفارش نامزی فود: اولین تولیدکننده آبزیان قطعه‌بندی شده و بسته‌بندی غیر منجمد
به سفارش نامزی فود: اولین تولیدکننده آبزیان قطعه‌بندی شده و بسته‌بندی غیر منجمد
به سفارش نامزی فود: اولین تولیدکننده آبزیان قطعه‌بندی شده و بسته‌بندی غیر منجمد
به سفارش صبا باتری: صبا تاکسی
به سفارش صبا باتری: صبا تاکسی
به سفارش صبا باتری: صباکارا
به سفارش صبا باتری: نانو نیرو
به سفارش صبا باتری: نانو نیرو
پادکست به سفارش IFPCO: بزرگ‌ترین وارد کننده فویل و طلا کوب
پادکست به سفارش IFPCO: بزرگ‌ترین وارد کننده فویل و طلا کوب
پادکست به سفارش IFPCO: بزرگ‌ترین وارد کننده فویل و طلا کوب

هزینه انواع تولید محتوا

محتوای اینفوگرافیک
19

میلیون تومان

محتوای اینستاگرام
19

میلیون تومان

هر شبکه اجتماعی مناسب چه هدفیست؟

شاید بتوان اینستاگرام را بهترین مکان برای خرده فروش‌ها و ارتباط B2C دانست یا لینکدین را بهترین مکان برای آفرینش برند کارفرمایی یا سازمانی دانست. با توییتر می‌توان ژورنالیست شد و حتی امکان پولسازی در کانال‌هایی مانند یوتیوب وجود دارد. شرکت‌های سوشال در سال‌های اخیر با فعالسازی بخش آنالیتکس مثل اینسایت اینستاگرام و امکان ساخت اکانت‌های بیزینسی، بهترین فرصت را در اختیار کسب و کارهای کوچک و متوسط برای تست بازار و جمع‌آوری داده و تحلیل‌ها در اختیار گذاشته‌اند.

محدودیت‌ها و توانایی‌ها سوشال‌ها با همدیگر متفاوت است. برای مثال سرعت پخش ویدیو در ایسنتاگرام را با توییتر مقایسه کنید یا سرعت ترند شدن اخبار در توییتر را با لینکدین مقایسه کنید متوجه خواهید شد انتخاب سوشال‌ها حساس‌ترین مرحله برای بازاریابی است. اگر در اینستاگرام کانال تلویزیونی را می‌توان فعال کرد در توییتر باید یک نویسنده چابک باشید یا در لینکدین باید انقدر خاص و اصیل باشید که بتوانید توجه مخاطبان را جلب کنید. برای ارائه شخصیت حرفه‌ای یک برند در سوشال‌ها باید از قدرت یک استراتژیست شبکه‌های اجتماعی به وسیله کپی رایترها، عکاسان، طراحان و ادیتورها بهره ببرید.

 

انواع رسانه های اجتماعی

  • شبکه های اجتماعی
  • شبکه های رسانه ای
  • شبکه های بحث

فعالیت در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است اما نوع فعالیت اهمیت بیشتری دارد، اگر شما در شبکه های اجتماعی مخاطبین زیادی دارید و یا قصد دارید مخاطبانتان افزایش یابد یا اینکه از طریق شبکه های اجتماعی فروش داشته باشید و یا بازدیدکنندگان را به سمت سایت بفرستید، باید یکسری موارد را رعایت کنید، کاربر را با تبلیغات اشتباه و ناآکاهانه از خود دور نکیند بلکه با روش‌‌ های مناسب کاربر را جذب کنید، برای این کار یا باید مهارت دیجیتال مارکتینگ و سوشال مدیا داشته باشید یا از تیم‌ها و گاها افراد خبره مشاوره بگیرید یا سکان هدایت این شبکه های اجتماعی را به آنها بسپارید.

نمایش همه جمع شدن

راهبردهای پرقدرت برای تولید پادکست

تولید پادکست علی‌رغم هزینه‌های بسیار پایین، یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تولید محتوای سبز است. برای تولید یک مجموعه پادکست به یک استراتژیست محتوا، نویسنده، نریتور و یک ادیتور نیاز دارید تا شخصیت برند خود را به خوبی بسازید. پادکست‌ها به دلیل حجم پایین سرعت انتشار بالایی دارند و شانس حضور در همه پلتفرم‌ها را خواهید داشت.
با پادکست‌ها از زیبایی صدای یک نریتور بهره ببرید و با ساخت محتواهای نیچ به صورت غیرمحسوس، برند و خدمات خود را معرفی کنید. با تولید پادکست از کانال‌های بازاریابی خود یک رادیو با قدرت انتخاب بسازید! با ترند شدن سرچ‌های صوتی و همچنین قابلیت رنک گرفتن پادکست‌ها توسط گوگل می‌توانید راه‌های میانبری برای دیده شدن و شنیده شدن انتخاب کنید.

پادکست‌های آموزشی حتی می‌توانند بار سنگین مدیریت کاربران را از دوش کارمندان شما بردارند و چرخه کوتاهتری را برای فروش ایجاد نمایند. همچنین پادکست‌ها بهترین گزینه برای تست و شروع بازاریابی و تصمیم‌گیری برای بودجه‌های بزرگ بازاریابی و مکمل بازاریابی دهان به دهان هستند. بازاریابی به وسیله پادکست یک روش غیرتهاجمی محسوب شده و در طولانی مدت می‌توانند آمارهای قیف فروش را جابه‌جا ارتقا بخشد. تولید مداوم پادکست به تولید و پرورش لیدهای ارزشمند کمک می‌کند.
همچنین می‌توانید با دسته‌بندی محتواهای صوتی خود پرسوناهای متفاوتی را تارگت کنید و حتی نسبت به تحرکات بازار یک پاسخ مناسب و سریع بدهید و به راحتی وایرال شوید. پادکست‌ها به طرز هوشمندانه‌ای شانس رقابت با رقبای بزرگتر را در اختیار شما می‌گذارند در پایان به یاد داشته باشید اپیزودها جایگزین مناسبی برای ویدیوها هستند و یک انتخاب بهینه برای ورود به مارکت هستند.

نمایش همه جمع شدن

هزینه ساخت پادکست صوتی

هزینه ساخت پادکست در استودیو فهار با توجه به پروژه محاسبه می‌گردد. پادکست ها بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از افراد در سال‌های اخیر شده‌اند. پادکست ها زمان‌های طولانی و مسیرهای خسته‌کننده رفت‌وآمد را به لحظاتی انگیزه‌بخش تبدیل می‌کنند و صدای خوب یک نریتور یا گوینده پادکست یک عصر پاییزی را دلچسب‌تر از پیش می‌کند. امروزه از پادکست ها به‌عنوان ارزان‌ترین روش برای توسعه فردی، ارتقاء مهارت و به‌روز بودن استفاده می‌شود. استودیو توسعه برند فهار در کنار سایر خدمات نوین در بازاریابی که هر یک به فراخور کسب‌وکار می‌توانند در معرفی آن به مشتریان برند، حیاتی باشند، تولید پادکست را با برترین کیفیت در دستور کار قرار داده است.

پادکست ها همه‌گیرند

پادکست ها به‌راحتی قابلیت دانلود یا استفاده آنلاین به‌وسیله اپلیکیشن‌های مختلف را دارند و رایگان بودن درصد بسیار زیادی از پادکست ها به همه‌گیری آن کمک کرده است. در امریکا تنها پیش‌بینی‌شده است که تا پایان 2022، حداقل ۸۰ درصد مردم از پادکست های صوتی به‌صورت روزمره استفاده خواهند کرد. پادکست هایی که به شکل روزانه و هفتگی توسط علاقه‌مندان دنبال می‌شوند، هر روز افزایش بیشتری پیدا می‌کنند و تبلیغات به شکل پادکست یا در میانه پادکست ها، راهی است که بازاریابی در این میان برای گسترش کسب‌وکار یافته است.

پادکست ها در تبلیغات

نفوذ پادکست ها به جزئی‌تری لحظات زندگی افراد باعث شده است تا دنیای تبلیغات و بازاریابی نیز برای ورود ارزان، صمیمانه و البته ماندگار در دنیای مصرف‌کننده از آن استفاده کند. پادکست ها از ماهیت ذاتی ماندگاری و سبز بودن برخوردار هستند و زمانی که بیانگر اسلوگان یک برند باشد می‌توانند تا سال‌ها، تازگی و زنده‌بودن خود را حفظ کرده و وجه خاطره‌انگیز را نیز در طی سال‌ها به خود بیفزاید.

از سویی دیگر پادکست ها در کنار سایر انواع محتوا مثل مطالب بلاگ، انیمیشن و ویدئو، کمک بسیار زیادی به ترافیک وب‌سایت می‌کنند. سرچ محتوای صوتی و پادکست توسط کاربران نیز هر روز بیشتر و پیشرفته‌تر می‌شود. به این طریق تولید محتوای صوتی هم به رتبه یابی در موتورهای جستجو کمک می‌کند و هم به‌واسطه انتشار پادکست های روزانه و هفتگی صمیمیت بیشتری با مشتریان شرکت ایجاد می‌شود و استفاده از سایر خدمات وبسایت نیز افزایش می‌یابد.

انتشار انواع پادکست برای بازاریابی و تبلیغاتی

پادکست ها می‌توانند حاوی اسلوگان برند، پیام‌های تبریک صوتی توسط برند یا یک محتوای صوتی آگاهی‌بخش از تولید محصولی جدید در برند باشند. این پیام‌های صوتی عموماً برای انتشار در رسانه‌های عمومی صوتی مثل رادیو یا پادکست های پرمخاطب آماده می‌شوند یا به فراخور استراتژی بازاریابی روی ویدئوهای تبلیغاتی محصول نیز پخش می‌شوند.

نوع دیگری از پیام‌های تبلیغاتی وجود دارد که در این حالت کسب‌وکارها می‌توانند در میانه یک پادکست عمومی که توسط همان شرکت “‌هاست” شده یا به‌وسیله کسب‌وکار و برای چند اپیزود “اسپانسری” می‌شود، پخش شوند. برای این منظور از دو شکل پیام Adlip و پیام Script استفاده می شود. پیام‌های بی‌مقدمه یا نوشته نشده، می‌توانند باتکیه‌بر تجربه نریتور پادکست به‌صورت ضمنی بیان شوند و شامل تجربه شخصی راوی پادکست در استفاده از محصول و خدمات باشند. پیام‌های نوشته شده، با نوشتار از پیش تعیین شده، ظاهر تبلیغاتی خود را به شکل کامل حفظ می‌کنند. در ارائه این پیام‌ها، علاوه بر متن، نحوه بیان، تن صدا و موسیقی یا صدای پیش‌زمینه بر تأثیرگذاری محتوای صوتی تبلیغاتی مؤثر هستند.

ویژگی‌های پادکست تبلیغاتی

استودیو توسعه برند فهار با اعتقاد به اینکه “بیان عبارات جذاب و جملاتی با فن بیان مناسب، در خاطر مخاطبان تا سال‌های متمادی حک می‌شود” اکنون تولید پادکست را به‌عنوان یکی از ابزارهای مناسب در مارکتینگ به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. در فهار تشخیص این مسئله که تولید و انتشار پادکست می‌تواند راه‌حل مناسب برای کسب‌وکار در آگاهی‌بخشی، به‌خاطر سپاری توسط مشتریان یا بیان شعارهای موردنظر برند باشد، مرحله مهمی از چینش برنامه بازاریابی است. پادکست تولید شده برای مقاصد تبلیغاتی لازم است دارای ویژگی‌های ذیل باشد:

  • شناسایی مخاطبان و مشتریان مرحله اول از تهیه پادکست و انتخاب پیام آن است، عدم توجه به این مرحله باعث هدردادن هزینه‌ها می‌شود.
  • حفظ جنبه سرگرم‌کنندگی، هیجان بخشی و جلب‌توجه مخاطب به‌تناسب شعار تبلیغاتی و نوع محصول
  • پادکست تبلیغاتی لازم است صادقانه، صمیمی، مختصر باشد تا بتواند پیام کسب‌وکار را به مشتریان انتقال دهد. اگر پادکست تنها بیان‌کننده اسلوگان تبلیغاتی است لازم است کوتاه‌تر از ۳۰ ثانیه باشد.
  • استفاده از قصه‌گویی و آمار دقیق در پادکست های تبلیغاتی که توسط برند اسپانسری می‌شوند در جلب‌توجه و اعتماد مخاطب بسیار مؤثر است
نمایش همه جمع شدن
5/5-(1امتیاز)